DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психолого-педагогічний >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Психологічні координати розвитку особистості : реалії і перспективи (2020) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15127
|
Название: | Особливості психологічної адаптації молодших школярів до інклюзивного навчання |
Авторы: | Шевчук, В.В. |
Ключевые слова: | психологічна адаптація молодший школяр інклюзивне навчання навчання дитина з особливими освітніми потребами шкільна мотивація анкета Н. Лусканово молодший шкільний вік |
Issue Date: | 2020 |
Краткий осмотр (реферат): | В останні роки в усьому світі відмічається значне збільшення кількості
дітей, які потребують додаткової уваги та піклування суспільства через те,
що мають порушення у стані фізичного та психічного розвитку. Під час
вступу до школи такі діти відчувають значні труднощі в процесі навчання, а
саме труднощі адаптації та інтегрування в шкільний колектив. Такі діти
важко оволодівають комунікативними навичками, усним та писемним
мовленням, в них важко формуються математичні уявлення. Через
неуспішність та низький рівень пізнавальної активності таких дітей
переводять на індивідуальну форму навчання або, за згодою батьків, до
спеціальних навчальних закладів. |
Описание: | Шевчук В. В. Особливості психологічної адаптації молодших школярів до інклюзивного навчання / В. В. Шевчук // Психологічні координати розвитку особистості : реалії і перспективи : збірник наук. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. (27-28 квітня 2020 р., м. Полтава). - Полтава, 2020. – C. 186-190. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15127 |
Appears in Collections: | Психологічні координати розвитку особистості : реалії і перспективи (2020)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|