DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Управлінський дискурс макаренківської педагогіки >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19015
|
Назва: | Роль директора загальноосвітньої школи у процесі організації інклюзивного навчання |
Автори: | Хімінець, В.Є. |
Ключові слова: | інклюзивне навчання директор школи дитина з особливими потребами школа освіта України |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Закон України «Про освіту» гарантує кожному рівні умови доступу
до освіти та забезпечує батькам право обирати заклад освіти, програму,
вид та форму здобуття освіти власними дітьми. Здобувачам освіти з особливими освітніми потребами необхідно забезпечити постійну або
часткову підтримку під час освітнього процесу, втім держава має
забезпечити їм доступ до освіти у школі на рівні з іншими дітьми. Знання
керівником закладу освіти нормативно-правової бази щодо організації
інклюзивного освітнього середовища - запорука коректної реалізації усіх
необхідних для цього кроків та налагодження якісного освітнього
процесу. Орієнтація в законодавстві підсилює узгодженість дій,
планування, контроль результатів, а також є беззаперечним захистом від
дискримінації, упередженого ставлення до учня з особливими освітніми
потребами, некомпетентних розпоряджень чи намірів. |
Опис: | Хімінець В. Є. Роль директора загальноосвітньої школи
у процесі організації інклюзивного навчання // Управлінський дискурс макаренківської педагогіки : матеріали ХХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 10-11 березня 2022 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проектами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінарів (м. Полтава, 10-11 березня 2022 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової. Полтава, 2022. С. 225-227. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19015 |
Розташовується у зібраннях: | Управлінський дискурс макаренківської педагогіки
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|