DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2022(1) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19174

Назва: Психологічна експертиза інклюзивного освітнього середовища: теоретичний аналіз
Автори: Буняк, Н.А.
Ключові слова: інклюзія
інклюзивне навчання
інклюзивне освітнє середовище
освітнє середовище
inclusion
inclusive education
inclusive educational environment
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто результати аналізу психологічної проблеми готовності системи освіти до реалізації процесу інклюзії. У рамках формування середовища інклюзивної освіти автор особливо прихильно ставиться до розуміння інклюзивної освіти як спеціально організованої взаємодії вчителя та особистості з особливими потребами та нормативним рівнем розвитку. Інклюзивна освіта – це системний процес налагодженої взаємодії всіх учасників навчально-виховного процесу. У цій роботі узагальнено теоретичні підходи до проблем виховання осіб з особливими освітніми потребами, засновані на рівноправності. Це стосується можливості реалізації права на освіту в типовому навчальному закладі, відкритому для навчання осіб з фізичними, інтелектуальними, соціальними, емоційними, мовними чи іншими ознаками. Автор наголошує, що першочерговою проблемою створення інклюзивного освітнього середовища на сьогодні є професійна підготовка вчителів, орієнтована на роботу з особами, які мають особливі освітні потреби.
Опис: Буняк Н. А. Психологічна експертиза інклюзивного освітнього середовища: теоретичний аналіз // Психологія і особистість : наук. журнал / Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Київ ; Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. – Вип. 1 (21). – С. 9-20.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19174
Розташовується у зібраннях:2022(1)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
1.pdf503,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок