DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15322
|
Назва: | Розвиток освітньо-правового забезпечення діяльності закладів позашкільної освіти |
Автори: | Ільченко, О.Ю. Кобобел, А.Є. |
Ключові слова: | заклади позашкільної освіти нормативно-правове забезпечення інклюзивне навчання особа з особливими освітніми потребами |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто історичний процес формування освітно-правового забезпечення діяльності закладів позашкільної освіти за часи незалежності України. На підставі сформульованих соціокультурного, когнітивного і освітньо-правового критеріїв розвитку освітньої діяльності закладів позашкільної освіти виділено 3 основних етапи цього періоду. Перший етап (1991-1999р.р.) охарактеризовано як перехідний від старої радянської до нової української системи закладів позашкільної освіти. Відзначено, що в цей період сформовано основи законодавства, залучено міжнародний досвід забезпечення розвитку позашкільної освіти, опрацьовувалися результати наукових досліджень зарубіжних учених, проводилися наукові дослідження вітчизняними ученими. Натомість другий етап (2000-2009р.р.) позначився активним розвитком нормативно-правового забезпечення системи позашкільної освіти. Підкреслено, що важливе значення мало прийняття Закону України «Про позашкільну освіту», який регулює державну політику у сфері позашкільної освіти. Охарактеризовано динаміку кількісних показників і тенденції розвитку закладів позашкільної освіти, напрями наукових досліджень проблем позашкільної освіти українськими ученими. Виділено початок процесу формування законодавства щодо дітей з особливими потребами. Підкреслено, що на третьому етапі (2010-2019р.р.) відбулося сприйняття принципів інклюзивної освіти, створено правове забезпечення для отримання якісної освіти усіх дітей без виключення. Наголошено, що за період 1991-2019р.р. відбувся інтенсивний розвиток та модернізація нормативно-правового забезпечення системи позашкільної освіти, залучена модель інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами у позашкільних навчальних закладах. |
Опис: | Кобобел А. Є. Розвиток освітньо-правового забезпечення діяльності закладів позашкільної освіти / О. Ю. Ільченко, А. Є. Кобобел // Журнал «Науковий вісник» Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського, Одеса, №2 (131) 2020. – С. 139-148. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15322 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|