DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми інклюзивне навчання

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 21 до 35 із 35
< назад 
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Особливості психологічної адаптації молодших школярів до інклюзивного навчанняШевчук, В.В.
2022Підготовка майбутніх учителів початкової школи до розвивальної роботи в умовах інклюзивного навчанняСівакова, М.А.
2019Принципи побудови змісту індивідуальних планів учнів у інклюзивному навчанніСтрельніков, В.Ю.
2022Психологічна експертиза інклюзивного освітнього середовища: теоретичний аналізБуняк, Н.А.
2022Психологічні особливості булінгу у підлітковому віці в умовах інклюзивного навчанняЯрошенко, Н.В.
2021Розвиток комунікативно-мовленнєвих навичок дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчанняКотломанітова, Г.О.; Полнобродська, М.С.
2020Розвиток освітньо-правового забезпечення діяльності закладів позашкільної освітиІльченко, О.Ю.; Кобобел, А.Є.
2020Розвиток освітньо-правового забезпечення діяльності закладів позашкільної освітиІльченко, О.Ю.; Кобобел, А.Є.
2022Роль директора загальноосвітньої школи у процесі організації інклюзивного навчанняХімінець, В.Є.
2021Соціальна інклюзія у сучасних освітніх закладахПотапюк, Л.М.
2017Соціально-педагогічна компетентність майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи як умова ефективної професійної діяльностіШевців, З.М.
2018Соціально-педагогічна робота зі студентами з особливими освітніми потребами у навчально-виховних підрозділах університету «Україна»Давиденко, Г.В.
2017Структура, критерії та рівні готовності майбутніх логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивного навчанняЧерніченко, Л.А.
2021Трансформація моделей освіти дітей у закладах позашкільної освітиКобобел, А.Є.
2022Формування пізнавальної діяльності в учнів з особливими освітніми потребами під час науково-дослідної роботи на уроках природничого циклуБаранник, Н.В.; Дяченко-Богун, М.М.
Відображення результатів від 21 до 35 із 35
< назад 

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок