DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2022(29) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19278
|
Назва: | Формування пізнавальної діяльності в учнів з особливими освітніми потребами під час науково-дослідної роботи на уроках природничого циклу |
Автори: | Баранник, Н.В. Дяченко-Богун, М.М. |
Ключові слова: | пізнавальна діяльність науково-дослідна робота особливі освітні потреби інклюзивне навчання навчально-виховний процес |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Аналізується значення науково-дослідної роботи з природничих наук у формуванні пізнавальної
діяльності учнів з особливими освітніми потребами, а також організація навчально-виховного процесу
для таких дітей. Розкривається сутність інклюзивного навчання. Також акцентується увага на тому, що
упродовж останніх років зростає необхідність у підготовці педагогічних кадрів та навчального закладу
до навчання дітей з ООП, розробці й подальшому удосконаленні навчально-методичного забезпечення
(індивідуальних навчальних планів, спеціальних програм, підручників і дидактичних засобів,
враховуючи вимоги особистісно-діяльнісного підходу в освіті дітей з порушеннями психофізичного
розвитку, ефективних технологій навчання та викладання, придатних для поліморфного контингенту
учнів), створення спеціальних умов (доступність будівель і приміщень, використання відповідних форм
і методів навчально-виховної роботи, психолого-педагогічний супровід, співпраця з батьками або
особами, які їх замінюють, надання дитині з особливими освітніми потребами психолого-педагогічної
корекційної допомоги). Висвітлена коротка характеристика особливостей дітей з певними освітніми
потребами, на які необхідно звернути увагу педагогу при організації навчально-виховного процесу. |
Опис: | Баранник Н. В., Дяченко-Богун М. М. Формування пізнавальної діяльності в учнів з особливими
освітніми потребами під час науково-дослідної роботи на уроках
природничого циклу // Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Випуск 29. С. 14-19. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19278 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(29)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|