DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18287

Назва: Трансформація моделей освіти дітей у закладах позашкільної освіти
Автори: Кобобел, А.Є.
Ключові слова: заклад позашкільної освіти
позашкільна освіта
освітня модель
типи освітніх моделей
інклюзивне навчання
ізольоване навчання
інклюзивна позашкільна освіта
дитина з особливими освітніми потребами
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Позашкільна освіта є формою дозвіллєвої діяльності дітей з особливими освітніми потребами. Моделі розвитку позашкільної освіти пройшли тривалий і складний історичний шлях. При цьому, позашкільна освіта відтворювала основні характеристики освітніх моделей з врахуванням її особливостей, як форми діяльності. У процесі трансформації таких моделей створювалися адекватні умови для задоволення специфічних інтересів дітей з особливими освітніми потребами. Тому, дослідження процесів трансформації моделей освіти дітей з закладах позашкільної освіти є своєчасним, а тема статті, на наш погляд, актуальною. Загально прийнятим у середовищі науковців є погляд стосовно визначення основних освітніх моделей. До таких моделей відносяться: освіта дітей не залежно від стану їх здоров’я (widening participation), сегрегація (segregation), інтеграція (integration/mainstreaming) та інклюзія (inclusion). При цьому, перший напрям передбачає десегрегацію навчальних установ та розширення доступу до освіти.
Опис: Кобобел А. Є. Трансформація моделей освіти дітей у закладах позашкільної освіти // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 76-79.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18287
Розташовується у зібраннях:22

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
23.pdf281,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок