|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2022(25) >
Перегляд зібрання "2022(25)" за групою - Заголовки
Відображення результатів від 7 до 24 із 24
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2022 | Modern military vocabulary in teaching english: linguistic and social aspects of mastering | Styrkina, Y.; Стиркіна, Ю.С. |
2022 | Modern problems of teacher training: theory and practice | Lukianova, L.; Vovk, M.; Лук'янова, Л.Б.; Вовк, М.П. |
2022 | Modern techniques of digital visual didactic content of mathematical, informatic and natural educa tional branches in elementary school | Protsai, L.; Gibalova, N.; Pochynok, Y.; Fediy, O.; Процай, Л.П.; Гібалова, Н.В.; Починок, Є.А.; Федій, О.А. |
2022 | Multilingualism and clil methodology within multied ERASMUS+ PROJECT | Zuyenko, M.; Kravchenko, V.; Kohut, I.; Зуєнко, М.О.; Кравченко, В.Л.; Когут, І.В. |
2022 | Music teacher and primary school teacher training within one educational program | Demianko, N.; Дем'янко, Н.Ю. |
2022 | Non-formal music education organization in out-of-school institutions | Myroshnychenko, V.; Мирошниченко, В.В. |
2022 | Paths to Inclusion and Acceptance – Developing a Multidimensional Teacher Development Module in the Win project | Arva, V.; Trentinné Benkő, E. |
2022 | Pedagogical conditions of usage didactic games for young children’s sensory education | Vilkhova, O.; Hryshko, O.; Вільхова, О.Г.; Гришко, О.І. |
2022 | Ponímanie zdravia, zdravotnej gramotnosti a edukácie k zdraviu dospelých v nemecky hovoriacich krajinách | Matulchyk, J. |
2022 | Preliminary remarks on writing for inclusion: european cooperative work between primary schools with etwinning and digital stories | Canals-Botines, M.; Medina-Casanovas, N. |
2022 | Primary school pupils’ environmental competence formation in the process of mastering the natural field of study | Vlasenko, N.; Власенко, Н.О. |
2022 | Primary school teachers’ soft skills development while teaching philological disciplines | Braiilko, Y.; Palekha, O.; Rudych, O.; Браїлко, Ю.І.; Палеха, О.М.; Рудич, О.О. |
2022 | Stylistic features of the composer’s handwriting of the teacher-artist Hryhorii Levchenko | Lobach, O.; Komyshan, Y.; Yakovlev, V.; Лобач, О.О.; Комишан, Ю.В.; Яковлев, В.П. |
2022 | Technologically enhanced online opportunities for language learning in inclusive education | Raluy, A. |
2022 | The Cultural and Linguistic Dimensions of Metaphors in Bilingual Teacher Education | Trentinné Benkő, E. |
2022 | The use of digital technologies in the training of socionomic specialties for work in inclusive educational conditions | Berezan, V.; Pakhomova, N.; Pakhomova, V.; Березан В.І.; Пахомова Н.Г.; Пахомова В.А. |
2022 | Training future primary school teacher at poltava V. G. Korolenko national pedagogical u niversity for democratic citizenship education | Pogrebnyak, V.; Погребняк, В.А. |
2022 | Znaczenie podstawy programowej w pracy nauczyciela szkoły początkowej w systemie oświaty – perspektywa narodowa i europejska | Janicką-Panek, T. |
Відображення результатів від 7 до 24 із 24
|