DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2022(25) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18828

Назва: Preliminary remarks on writing for inclusion: european cooperative work between primary schools with etwinning and digital stories
Автори: Canals-Botines, M.
Medina-Casanovas, N.
Ключові слова: Writing
Inclusion
European Cooperative Work
Primary Schools
Digital Stories
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): The article deals with European Cooperative Work between Primary Schools with eTwinning and Digital Stories. The author characterizes The Key Action 2 Erasmus project ‘Writing for Inclusion’ (WIN) is to focus on rising awareness, changing perceptions and providing resources to implement inclusion through the concept of Care in Education. The main purpose of this project is to empathize with the feelings and emotions felt by those kids entering the group for the first time or those others being different form the standardized group. Opening their minds and broadening pupils’ boundaries may be a solid tool to create a more inclusive and fair society to all. The article includes detailed description of background and goals of the project, it names all the project partners, project target groups, specific aims.
Опис: Canals-Botines M., Medina-Casanovas N. Preliminary remarks on writing for inclusion: european cooperative work between primary schools with etwinning and digital stories // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2022. Вип. C. 192-200.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18828
Розташовується у зібраннях:2022(25)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
18.pdf492,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок