DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2022(25) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18813

Назва: Paths to Inclusion and Acceptance – Developing a Multidimensional Teacher Development Module in the Win project
Автори: Arva, V.
Trentinné Benkő, E.
Ключові слова: inclusion
stories
primary
plurilingual
pluricultural
project
EU
Erasmus+K2
педагогічна освіта
початкова школа
дошкільний заклад
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): This article is the presentation of a didactic module of the online learning platform created to support the use of a digital story writing application, which was developed by the Erasmus+ K2 project Writing for Inclusion (WIN). The paper explores the EU educational policy for a plurilingual and pluricultural Europe, where the ideas of care and inclusion play an important role. The focus is on how the authors designed the Module ’Didactics applied to Writing for Inclusion’ for the learning platform. In the course of the material development the authors applied a multidimensional approach to teaching story writing and sensitising for care and inclusion in the primary classroom.
Опис: Arva V., Trentinné Benkő E. Paths to Inclusion and Acceptance – Developing a Multidimensional Teacher Development Module in the Win project // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2022. Вип. 25. C. 27-36.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18813
Розташовується у зібраннях:2022(25)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
3.pdf601,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок