|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2022(25) >
Перегляд зібрання "2022(25)" за групою - Заголовки
Відображення результатів від 1 до 20 із 24
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2022 | Continuity as a leading trend in the development of choreographic education in Ukraine | Blahova, T.; Благова, Т.О. |
2022 | Folk festivals organization in the children’s institution of healthcare and recreation | Irkliienko, V.; Ірклієнко, В.С. |
2022 | Formation of preschoolers’ awareness of ukrainian pysanka painting regional features | Vashak, O.; Hnizdilova, O.; Manzhelii, N.; Вашак, О.О.; Гнізділова, О.А.; Манжелій, Н.М. |
2022 | Future fine arts teachers’ professionalism formation in the department cultural and educational space | Saienko, T.; Batiievska, T.; Mokhirieva, Y.; Саєнко, Т.В.; Батієвська, Т.В.; Мохірєва, Ю.А. |
2022 | Future teacher training to overcome children’s tempo-rhythmic speech disorders by means of ukrainian folk songs | Sulaieva, N.; Leshchenko, M.; Сулаєва, Н.В.; Лещенко, М.П. |
2022 | Internationalization of universities through participation in the ERASMUS + KA2 projects | Grynova, M.; Kohut, I.; Гриньова, М.В.; Когут, І.В. |
2022 | Modern military vocabulary in teaching english: linguistic and social aspects of mastering | Styrkina, Y.; Стиркіна, Ю.С. |
2022 | Modern problems of teacher training: theory and practice | Lukianova, L.; Vovk, M.; Лук'янова, Л.Б.; Вовк, М.П. |
2022 | Modern techniques of digital visual didactic content of mathematical, informatic and natural educa tional branches in elementary school | Protsai, L.; Gibalova, N.; Pochynok, Y.; Fediy, O.; Процай, Л.П.; Гібалова, Н.В.; Починок, Є.А.; Федій, О.А. |
2022 | Multilingualism and clil methodology within multied ERASMUS+ PROJECT | Zuyenko, M.; Kravchenko, V.; Kohut, I.; Зуєнко, М.О.; Кравченко, В.Л.; Когут, І.В. |
2022 | Music teacher and primary school teacher training within one educational program | Demianko, N.; Дем'янко, Н.Ю. |
2022 | Non-formal music education organization in out-of-school institutions | Myroshnychenko, V.; Мирошниченко, В.В. |
2022 | Paths to Inclusion and Acceptance – Developing a Multidimensional Teacher Development Module in the Win project | Arva, V.; Trentinné Benkő, E. |
2022 | Pedagogical conditions of usage didactic games for young children’s sensory education | Vilkhova, O.; Hryshko, O.; Вільхова, О.Г.; Гришко, О.І. |
2022 | Ponímanie zdravia, zdravotnej gramotnosti a edukácie k zdraviu dospelých v nemecky hovoriacich krajinách | Matulchyk, J. |
2022 | Preliminary remarks on writing for inclusion: european cooperative work between primary schools with etwinning and digital stories | Canals-Botines, M.; Medina-Casanovas, N. |
2022 | Primary school pupils’ environmental competence formation in the process of mastering the natural field of study | Vlasenko, N.; Власенко, Н.О. |
2022 | Primary school teachers’ soft skills development while teaching philological disciplines | Braiilko, Y.; Palekha, O.; Rudych, O.; Браїлко, Ю.І.; Палеха, О.М.; Рудич, О.О. |
2022 | Stylistic features of the composer’s handwriting of the teacher-artist Hryhorii Levchenko | Lobach, O.; Komyshan, Y.; Yakovlev, V.; Лобач, О.О.; Комишан, Ю.В.; Яковлев, В.П. |
2022 | Technologically enhanced online opportunities for language learning in inclusive education | Raluy, A. |
Відображення результатів від 1 до 20 із 24
|