DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми освіта

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 467 до 486 із 522
< назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Творча й педагогічна спадщина Г. Г. Ващенка і сучасністьТкач, М.
2014Творча спадщина Ф.І. Тітова у руслі розвитку християнсько-педагогічного вченняВодяник, С.В.
2013Теоретико-методичні засади компетентнісної моделі змісту освітніх галузей загальноосвітньої школиІльченко, В.Р.
2020Теоретичні аспекти становлення освіти в Запорізькому краї кінця XVIII - початку XXI століттяРожнова, Т.Є.
2015Теоретичні засади і досвід культурологічної освіти в Полтавському педагогічномуКравченко, Л.М.; Степаненко, М.І.
2019Теоретичні знання – важлива складова професійної підготовки вчителяПасека, А.
2022Технології STEM-освіти на уроках хіміїІвченко, М.
2023Титаренко В.М. Досвід формування здоров’язбережувальних компетентностей при вивченні освітнього компоненту «Цивільний захист»Титаренко, В.М.
2021Тлумачення поняття «безперервна освіта» у вітчизняному й зарубіжному педагогічному дискурсіКовбаса, А.
2022Традиційні наочні засоби навчання та елементи візуалізації при викладанні навчальної дисципліни "Гістологія з основами ембріології"Харченко, Л.П.; Ликова, І.О.
2005Трансформационные процессы в украинской высшей школеБайдак, Т.М.; Дворцова, Е.Б.
2005Трансформація соціальних інститутів у транзитивній економіці УкраїниМазурок, П.П.
2021Трудноші адаптації учнів початкової школи: теоретико-методолоічний аспектСап'ян, А.М.
2012Удосконалення внутрішньої структури університетуШестопалюк, О.В.
2021Українська освіта в контексті сучасних цивілізаційних змінКремень, В.Г.
2020Упровадження здоров’язбережувальних освітніх технологій під час виготовлення вишитих виробівШах, І.В.
2020Упровадження інституту омбудсмена як шлях до забезпечення ідеї людиноцентризму в освітіПомаз, О.М.
2019Учитель нової формації як дослідник, фасилітатор, професіоналГузиченко, М.
2020Феномен педагогічної казки Василя СухомлинськогоПавленко, Ю.Г.
2016Феномен самоврядування в педагогічній спадщині А.С. МакаренкаБондаренко, А.С.
Відображення результатів від 467 до 486 із 522
< назад   далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок