DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17542
|
Назва: | Трудноші адаптації учнів початкової школи: теоретико-методолоічний аспект |
Автори: | Сап'ян, А.М. |
Ключові слова: | адаптація учень учень початкової школи школяр адаптація до навчання освіта |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | На сучасному етапі розвитку нашої держави проблема адаптації
школярів набула актуальності. Державні освітні програми
передбачають докорінне реформування концептуальних засад освіти і
спрямування зусиль на розкриття таланту і творчих здібностей
молодого покоління. За цих умов у нашому суспільстві дуже гостро
постає проблема соціальної адаптації та збереження психічного
здоров’я особистості. Система виховання та освіти вимагає суттєвих
змін методики, цінностей та змісту підготовки нової генерації до життя.
Тому проблема соціальної адаптації дітей до школи є актуальна і
потребує уваги зі сторони учителів і батьків та психологів. |
Опис: | Сап'ян А. М. Трудноші адаптації учнів початкової школи:
теоретико-методолоічний аспект // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору
особистості : зб. наук. матеріалів Міжнарод. наук.-практ. онлайн-конф.
(27-28 квітня 2021 р., м. Полтава). Полтава, 2021. C. 256-260. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17542 |
Розташовується у зібраннях: | Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|