DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21336
|
Назва: | Феномен педагогічної казки Василя Сухомлинського |
Автори: | Павленко, Ю.Г. |
Ключові слова: | Василь Сухомлинський дитина гуманна педагогіка дитяча література педагогічна казка виховання дидактика психотерапія освіта |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті переосмислюються твори малої художньої прози (казкові художні мініатюри), написані спеціально для дітей українським педагогом-новатором, талановитим вихователем і письменником Василем Олександровичем Сухомлинським. Відзначено, що за допомогою особливих виражальних засобів художнього слова авторові вдалося створити яскраві образи та сюжети, унікальний казковий світ, максимально пристосований для дитячого сприйняття та розуміння, наділений винятковими духотворчими можливостями й могутнім педагогічним потенціалом. Казки Василя Олександровича були і залишаються джерелом виховання, навчання і творчості для багатьох поколінь педагогів, дітей і їх батьків. Вони, безсумнівно, посідають чільне місце в українській дитячій літературі і є взірцем реалізації ідей світової гуманної педагогіки. Автором узагальнено суб’єктивні думки студентів педагогічних закладів вищої освіти (вибірка становила 85 респондентів) та з’ясовано бачення особливостей казок Сухомлинського сучасною молоддю, що здобуває педагогічну професію. |
Опис: | Павленко Ю. Г. Феномен педагогічної казки Василя Сухомлинського. Науково-педагогічні студії. Випуск 4. 2020. С. 45-53. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21336 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|