DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Browsing by Author Цина, В.І.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 6 to 25 of 36
< previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Академічна недоброчесність та її проявиЦина, В.І.; Дорошенко, Є.В.
2019Василь Сухомлинський про моральне вихованняЦина, В.І.; Дорошенко, Є.В.
2021Визначення сутності і структури феномену «Розвиток духовної зрілості майбутнього вчителя»Цина, В.І.
2021Використання книги у позаурочному вихованні в учнів основної школи потреби в самоосвітіПолякова-Лагода, М.В.; Рутковська, О.; Цина, В.І.
2011Вища освіта і Болонський процес як навчальний предметЦина, В.І.
2018Діагностика психологічної зрілості майбутніх учителів у процесі особистісно-професійного розвиткуЦина, В.І.
2022Зміст, структура та особливості поняттєвого конструкту «Театральна педагогіка в діяльності вчителя трудового навчання»Зоря, О.; Цина, В.І.
2021Змістова характеристика поняття формування громадянської відповідальності школяраЦина, В.І.; Волик, І.
2017Інноваційні педагогічні технології розвитку особистості майбутнього вчителяЦина, В.І.
2019Інноваційні педагогічні технології формування громадянської відповідальності школярів основної школиВолик, І.; Дорошенко, Є.В.; Цина, В.І.
2013Конкурс студентських наукових робіт імені А.С. Макаренка у Полтавському національному педагогічному університеті імені В.Г. КороленкаТищенко, Т.М.; Цина, В.І.
2022Концептуальні засади застосування засобів акторської майстерності у педагогічній діяльності вчителя трудового навчанняЗоря, О.М.; Цина, В.І.
2014Концептуальні підходи до формування особистісно-професійної зрілості майбутніх педагогівЦина, В.І.
2022Критерії, показники та рівні формування акторських якостей учителів трудового навчання засобами театральної педагогікиЗоря, О.; Цина, В.І.
2008Методична підготовка майбутнього вчителя в процесі навчанняЦина, В.І.
2022Освітні, педагогічні науки: методологія, теорія, практикаБлагова, Т.О.; Бондаренко, Т.С.; Бородай, Е.М.; Жиров, О.А.; Ільченко, О.Ю.; Кобобел, А.Є.; Кононец, Н.В.; Костевський, О.Е.; Кравцова, Н.Г.; Кравченко, І.В.; Лук’яненко, О.В.; Луценко, О.А.; Мокляк, В.М.; Москаленко, О.Ю.; Петренко, Л.М.; Семеновська, Л.А.; Фазан, В.В.; Фазан, Т.П.; Хвостенко, О.В.; Хоменко, А.В.; Цина, В.І.
2022Особливості організації і здійснення інклюзивної позашкільної освіти дітей з особливими потребамиДорошенко, Є.В.; Цина, В.І.
2018Педагогічні технології формування мотиваційної зрілості старшокласниківЦина, В.І.; Коновалов, Є.А.
2014Психолого-педагогічні основи формування особистісно-професійної зрілості майбутніх педагогівЦина, В.І.
2021Психолого-педагогічні проблеми підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій, педагогів професійної освіти, фахівців образотворчого і декоративного мистецтва в закладах вищої освітиЦина, В.І.; Ботвинко, Я.Г.
Showing results 6 to 25 of 36
< previous   next >

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback