DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20614
|
Назва: | Зміст, структура та особливості поняттєвого конструкту «Театральна педагогіка в діяльності вчителя трудового навчання» |
Автори: | Зоря, О. Цина, В.І. |
Ключові слова: | театр театральна педагогіка педагогіка вчитель трудового навчання |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Нова українська школа потребує нового вчителя, компетентного щодо вирішення питань якості викладання, комунікації з дітьми, здатного вести за собою, який любить свій предмет і фахово його викладає [4, c. 16]. Своєрідність педагогічної творчості полягає в тому, що вчитель, як і актор, використовує власну особистість у реалізації творчого замислу, використовуючи процеси спілкування і взаємодії. У зв’язку із цим актуальності набуває використання театральної педагогіки як теорії і методики артистичної техніки в професійній діяльності педагога.
У контексті теми дослідження з’ясуємо змістову частину складових понять «педагогічна діяльність», «театральна творчість» як провідних складових феномену «театральна педагогіка в діяльності вчителя трудового навчання». |
Опис: | Зоря О., Цина В. І. Зміст, структура та особливості поняттєвого конструкту «Театральна педагогіка в діяльності вчителя трудового навчання». Технологічна і професійна освіта: проблеми і перспективи. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 21 жовтня 2022 р. Глухів: Глухівський НПУ ім. О. Довженка, 2022. С. 356-360. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20614 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|