DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12723
|
Назва: | Педагогічні технології формування мотиваційної зрілості старшокласників |
Автори: | Цина, В.І. Коновалов, Є.А. |
Ключові слова: | педагогічні технології старшокласники педагогічна ситуація мотивація зрілість формування мотиваційної зрілості теорія зрілості особистості технології навчання |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Формування мотиваційної зрілості старшокласників визначається оптимальним вибором педагогічних технологій, які мають певний діапазон ефективності
при застосуванні у нестабільних і змінюваних умовах освітнього процесу. Саме у певному діапазоні незмінності та стабільності умов застосування педагогічних технологій полягає їхній універсалізм (а не безособистісний і жорстко об’єктивний характер), який може бути використаним будь-яким учителем із відносно гарантованою результативністю. Тому технологічний підхід в освіті дає змогу ефективно вирішувати освітні завдання за методологічними підходами алгоритмізації, систематизації, синергетичним і культурно-історичним підходами, головним чином, у
конкретних педагогічних ситуаціях. |
Опис: | Цина В. І. Педагогічні технології формування мотиваційної зрілості старшокласників / В. І. Цина, Є. А. Коновалов // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 64-67. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12723 |
Розташовується у зібраннях: | 18
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|