DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12723

Назва: Педагогічні технології формування мотиваційної зрілості старшокласників
Автори: Цина, В.І.
Коновалов, Є.А.
Ключові слова: педагогічні технології
старшокласники
педагогічна ситуація
мотивація
зрілість
формування мотиваційної зрілості
теорія зрілості особистості
технології навчання
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Формування мотиваційної зрілості старшокласників визначається оптимальним вибором педагогічних технологій, які мають певний діапазон ефективності при застосуванні у нестабільних і змінюваних умовах освітнього процесу. Саме у певному діапазоні незмінності та стабільності умов застосування педагогічних технологій полягає їхній універсалізм (а не безособистісний і жорстко об’єктивний характер), який може бути використаним будь-яким учителем із відносно гарантованою результативністю. Тому технологічний підхід в освіті дає змогу ефективно вирішувати освітні завдання за методологічними підходами алгоритмізації, систематизації, синергетичним і культурно-історичним підходами, головним чином, у конкретних педагогічних ситуаціях.
Опис: Цина В. І. Педагогічні технології формування мотиваційної зрілості старшокласників / В. І. Цина, Є. А. Коновалов // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 64-67.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12723
Розташовується у зібраннях:18

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
15.pdf280,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок