DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2018(71) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10122
|
Назва: | Діагностика психологічної зрілості майбутніх учителів у процесі особистісно-професійного розвитку |
Автори: | Цина, В.І. |
Ключові слова: | майбутній вчитель особистісно-професійний розвиток ранжування експеримент діагностика психологічна зрілість кореляція |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються теоретичні та технологічні засади обґрунтування та експериментальна перевірка цілісної системи педагогічних технологій діагностування психологічної зрілості майбутніх учителів. Для цього використано комплекс емпіричних методів, показники та критерії розвитку психологічної зрілості майбутніх учителів. Поетапне діагностування рівнів психологічної зрілості майбутніх педагогів виявило нестійке зростання якісних рівнів (відмінний, дуже добрий, добрий) її сформованості на всіх етапах професійної підготовки. Результати дослідження засвідчили низький ранг усвідомлення сучасним суспільством і студентством значення розвитку психологічної зрілості для діяльності учителів, що потребує концептуального коригування та відповідної організації професійної підготовки за спеціально підібраними педагогічними технологіями. |
Опис: | Цина В. І. Діагностика психологічної зрілості майбутніх учителів у процесі особистісно-професійного розвитку / В. І. Цина // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2018. – Вип. 71. – С. 47-55. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10122 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(71)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|