DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2018(71) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10122

Название: Діагностика психологічної зрілості майбутніх учителів у процесі особистісно-професійного розвитку
Авторы: Цина, В.І.
Ключевые слова: майбутній вчитель
особистісно-професійний розвиток
ранжування
експеримент
діагностика
психологічна зрілість
кореляція
Issue Date: 2018
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються теоретичні та технологічні засади обґрунтування та експериментальна перевірка цілісної системи педагогічних технологій діагностування психологічної зрілості майбутніх учителів. Для цього використано комплекс емпіричних методів, показники та критерії розвитку психологічної зрілості майбутніх учителів. Поетапне діагностування рівнів психологічної зрілості майбутніх педагогів виявило нестійке зростання якісних рівнів (відмінний, дуже добрий, добрий) її сформованості на всіх етапах професійної підготовки. Результати дослідження засвідчили низький ранг усвідомлення сучасним суспільством і студентством значення розвитку психологічної зрілості для діяльності учителів, що потребує концептуального коригування та відповідної організації професійної підготовки за спеціально підібраними педагогічними технологіями.
Описание: Цина В. І. Діагностика психологічної зрілості майбутніх учителів у процесі особистісно-професійного розвитку / В. І. Цина // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2018. – Вип. 71. – С. 47-55.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10122
Appears in Collections:2018(71)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
TsinaV.pdf280,6 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback