DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8784
|
Назва: | Інноваційні педагогічні технології розвитку особистості майбутнього вчителя |
Автори: | Цина, В.І. |
Ключові слова: | майбутній вчитель особистість інновації інноваційні технології педагогічні технології |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Технологічний підхід у галузі освіти вже декілька десятиліть активно розробляється у вітчизняній та зарубіжній педагогіці, відкриваючи нові можливості для концептуально-проектувального перетворення освітнього середовища, до-зволяючи здійснювати на науковій основі проектування новітніх програм шляхом обґрунтування кожного їх етапу і складових із подальшою систематичною та послідовною реалізацією на практиці, забезпечуючи запланований результат.
Слід зазначити, що застосування технологічного підходу у сфері освіти викликає неоднозначні оцінки з боку фахівців цієї галузі. Так піддається критиці розгляд педагогічними технологіями особистості як об‘єкта, а не суб‘єкта освіт-нього процесу, а самої освіти як галузі виробництва. Водночас комплексний технологічний підхід до навчання здобув важливе місце серед інших завдяки його спрямованості на точне інструментальне управління навчальним процесом і гарантування поставлених навчальних цілей. |
Опис: | Цина В. І. Інноваційні педагогічні технології розвитку особистості майбутнього вчителя / В. І. Цина // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 244-246. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8784 |
Розташовується у зібраннях: | 17
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|