DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2014(60) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2663

Название: Концептуальні підходи до формування особистісно-професійної зрілості майбутніх педагогів
Авторы: Цина, В.І.
Ключевые слова: професійна зрілість
особистість
теорії особистості
Issue Date: 2014
Издатель: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Краткий осмотр (реферат): Досліджено структурні концепції професійної зрілості в особистісно-професійній підготовці педагога. Функціонування компонентів професійної зрілості особистості майбутнього вчителя у професійній підготовці визначено на основі аналізу існуючих структурних концепцій професійної зрілості, розроблених світовою персонологією в теоріях особистості: психодинамічній З. Фрейда, індивідуальній А. Адлера, гуманістичній Е. Фромма, соціокультурній К. Хорні, диспозиційній Г. Олпорта.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2663
Appears in Collections:2014(60)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Tsyna.pdf188,97 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback