DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2014(60) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2663
|
Название: | Концептуальні підходи до формування особистісно-професійної зрілості майбутніх педагогів |
Авторы: | Цина, В.І. |
Ключевые слова: | професійна зрілість особистість теорії особистості |
Issue Date: | 2014 |
Издатель: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Краткий осмотр (реферат): | Досліджено структурні концепції професійної зрілості в особистісно-професійній підготовці педагога. Функціонування компонентів професійної зрілості особистості майбутнього вчителя у професійній підготовці визначено на основі аналізу існуючих
структурних концепцій професійної зрілості, розроблених світовою персонологією в теоріях особистості: психодинамічній З. Фрейда, індивідуальній А. Адлера, гуманістичній Е. Фромма, соціокультурній К. Хорні, диспозиційній Г. Олпорта. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2663 |
Appears in Collections: | 2014(60)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|