DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17426
|
Назва: | Визначення сутності і структури феномену «Розвиток духовної зрілості майбутнього вчителя» |
Автори: | Цина, В.І. |
Ключові слова: | зрілість майбутній вчитель розвиток духовна зрілість |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Головною фігурою сучасної освіти є педагог, до якого висувають підвищені
вимоги щодо вирішення актуальних проблем суспільства, а також забезпечення
інновацій і конкурентоспроможності всіх сфер його життєдіяльності. Уміння правильно
приймати рішення, відповідально ставитися до себе, інших і довкілля є ознаками зрілості.
У сучасних педагогічних дослідженнях висвітлено такі аспекти духовного
розвитку майбутніх учителів, як: зрілість особистості (Б. Ананьєв, Л. Анциферова,
Ю. Бардін, О. Ганжа, Т. Гусєва, В. Радул, О. Штепа); духовна зрілість (Ю. Гільбух,
У. Джемс, Б. Братусь, В. Рибалка, Т. Шибутані та ін.).
Водночас питання визначення сутності і структури феномену «розвиток духовної
зрілості майбутнього вчителя» досі залишається відкритим. Аналіз психологопедагогічних досліджень, якості професійної підготовки майбутніх учителів у
педагогічних ЗВО дозволили виявити суперечність між необхідністю впровадження
ефективних педагогічних технологій розвитку духовної зрілості майбутніх учителів у
педагогічний процес і недостатньою обізнаністю викладачів із змістовим понятійного
конструкту «розвиток духовної зрілості майбутнього вчителя». |
Опис: | Цина В. І. Визначення сутності і структури феномену
«Розвиток духовної зрілості майбутнього вчителя» // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 229-230. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17426 |
Розташовується у зібраннях: | 21
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|