DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17426

Назва: Визначення сутності і структури феномену «Розвиток духовної зрілості майбутнього вчителя»
Автори: Цина, В.І.
Ключові слова: зрілість
майбутній вчитель
розвиток
духовна зрілість
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Головною фігурою сучасної освіти є педагог, до якого висувають підвищені вимоги щодо вирішення актуальних проблем суспільства, а також забезпечення інновацій і конкурентоспроможності всіх сфер його життєдіяльності. Уміння правильно приймати рішення, відповідально ставитися до себе, інших і довкілля є ознаками зрілості. У сучасних педагогічних дослідженнях висвітлено такі аспекти духовного розвитку майбутніх учителів, як: зрілість особистості (Б. Ананьєв, Л. Анциферова, Ю. Бардін, О. Ганжа, Т. Гусєва, В. Радул, О. Штепа); духовна зрілість (Ю. Гільбух, У. Джемс, Б. Братусь, В. Рибалка, Т. Шибутані та ін.). Водночас питання визначення сутності і структури феномену «розвиток духовної зрілості майбутнього вчителя» досі залишається відкритим. Аналіз психологопедагогічних досліджень, якості професійної підготовки майбутніх учителів у педагогічних ЗВО дозволили виявити суперечність між необхідністю впровадження ефективних педагогічних технологій розвитку духовної зрілості майбутніх учителів у педагогічний процес і недостатньою обізнаністю викладачів із змістовим понятійного конструкту «розвиток духовної зрілості майбутнього вчителя».
Опис: Цина В. І. Визначення сутності і структури феномену «Розвиток духовної зрілості майбутнього вчителя» // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 229-230.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17426
Розташовується у зібраннях:21

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
86.pdf367,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок