|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми музична освіта
Відображення результатів від 1 до 72 із 72
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2019 | Influența activității lui Eusebie și Gheorghe Mandicevschi asupra dezvoltării educației muzicale și culturii în Bucovina | Akatrini, V.; Акатріні, В.М. |
2024 | Баян у контексті сучасної музичної культури | Захаренко, А. |
2021 | Взаємодія концертмейстера та викладача на індивідуальних музично-практичних заняттях | Лобач, М.М.; Подворна, С.О.; Шкляр, І.М. |
2024 | Використання особистісно-орієнтованого підходу в навчанні грі на акордеоні | Собакар, Л.; Асауленко, Т. |
2024 | Використання синтезатора на уроках фортепіано | Малогуб, І. |
2024 | Використання сучасних методик у роботі з учнями ДМШ по класу кларнета | Мартиненко, В. |
2024 | Виховання почуття метроритму на уроках музичної грамоти та практичного музикування у молодших класах мистецьких шкіл | Добровольська, І. |
2021 | Виховний і розвивальний потенціал хорового співу | Левченко, Г. |
2014 | Гедоністичний принцип музичного навчання дошкільників і молодших школярів із використанням музикотерапії | Малашевська, І.А. |
2023 | Деякі аспекти організації і проведення дистанційних індивідуальних занять з музичного інструменту | Скиданенко, С. |
2024 | Дитина за роялем – обов`язок чи гра | Якубовська, М.; Єременко, Л. |
2021 | Діяльність Миколи Дилецького в контексті музичної освіти | Полянська, Г. |
2015 | Досвід становлення музичної освіти Галичини (перша половина ХХ ст.) | Філіпчук, Н.О. |
2008 | Європейські традиції в організації освітнього процесу Полтавського училища ІРМТ | Литвиненко, А.І. |
2018 | Життєвий і творчий шлях Олени Костянтинівни Наталевич у світлі її спогадів | Цебрій, І.В. |
2024 | Застосування цифрових технологій на заняттях з музики | Янь, Ван; Фенін, Ду |
2024 | Значення авторитету педагога в навчально-виховному процесі | Іпполітова, Ю.; Сабірова, О. |
2014 | Значення музичного мистецтва й музичної освіти в житті суспільства Стародавнього Є | Цебрій, І.В. |
2021 | Значення роботи над гамами, арпеджіо, вправами, етюдами для розвитку технічних навичок учнів | Добробатько, Н. |
2024 | Інновації в музичній освіті | Кузьмічов, С.; Кузьмічова, І.; Кузьмічова, Д. |
2024 | Історія та розвиток гітарного мистецтва в Україні та світі | Хоменко, М.; Марусич, Є. |
2024 | Коучинг в роботі викладача музичної школи | Гринь, Л.; Пономарьова, Н. |
2024 | Методичні рекомендації розвитоку виконавської техніки баяніста / акордеоніста в мистецькій школі (елементарний підрівень) | Перчеклій, М.; Перчеклій, С. |
2023 | Мистецько-педагогічна діяльність Григорія Левченка в контексті вітчизняної підготовки вчителів музичного мистецтва останньої чверті ХХ – початку ХХІ століття | Сулаєва, Н.В. |
2022 | Музична освіта в епоху цифровізації в Китайській Народній Республіці | Собченко, Т.М.; Веньлун, Му |
2017 | Музична освіта в Україні: філософсько- праксеологічний підхід як методологічний концепт дослідження | Гнатів, З.Я. |
2016 | Музична освіта у братських школах – одна з передумов національно – культурного відродження ХVІІ ст. | Трохименко, А.О. |
2021 | Музичний коучинг як чинник особистісного й професійного розвитку | Петренюк, Д. |
2021 | Музичний репертуар як музична інформація. Загальна характеристика нотного видання С. Вовченка «З любов’ю до рідного краю» | Ірклієнко, В.С.; Вовченко, С.В.. |
2024 | Музично-педагогічна освіта України в другій половині ХХ століття | Козаченко, Ю. |
2023 | Навчання гри на фортепіано людей різного віку | Тукало, Р.; Гудзенко, Г.; Водолазова, О. |
2023 | Науково-творчий доробок професора Григорія Левченка | Комишан, Ю.В. |
2024 | Ознайомлення з простими музичними формами на уроках сольфеджіо в мистецькій школі на основі української народної пісні | Ваганова, Г. |
2023 | Організація індивідуальних занять при навчанні гри на шестиструнній гітарі | Голишев, І. |
2024 | Основні етапи в навчанні гри на фортепіано: від початкового рівня до майстерності | Ольховська, Н. |
2024 | Основні принципи організації самостійної роботи учня-акордеоніста | Братанова, Т.; Братанов, В. |
2024 | Особливості музичної освіти Ізраїля: традиції, національні пріоритети | Бендікова, С.І. |
2021 | Особливості процесу постановки голосу в народній манері на уроках вокалу в музичній школі | Дронова, О. |
2024 | Особливості роботи з розвитку вокально-виконавської техніки естрадно-джазового спів | Потоцька, Ю. |
2018 | Особливості роботи над музичним твором на консультаціях О.К. Наталевич | Лебединська, М.О. |
2021 | Підготовка учня-вокаліста до публічних виступів та конкурсних змагань | Довженко, В. |
2023 | Початковий етап гри на музичному інструменті (баян) | Кретович, Н.; Зайцева, Н. |
2021 | Початковий етап навчання гри на духових інструментах | Ковган, О. |
2023 | Робота з дітьми 5-6 років у класі акордеон-баяна | Братанова, Т.; Братанов, В |
2018 | Робота з учнями над сонатною формою за конспектами Є.К. Наталевіч (спогади) | Горбушкіна, О.В. |
2023 | Робота над музичним твором у класі «фортепіано» | Коробко, Т.; Приймак, Л. |
2024 | Робота над музичним твором у класі баяна та акордеона | Мішута, Л. |
2024 | Робота над творами великої форми у класі фортепіано | Потоцька, Л. |
2018 | Робота О.К. Наталевич над технічними труднощами в етюдах К.Черні | Клименко, І.П. |
2024 | Розвиток виконавської техніки баяністів та акордеоністів у музичній школі | Подгорна, С. |
2024 | Розвиток вокально-інтонаційних навичок учнів молодших класів на уроках сольфеджіо за допомогою релятивної системи відносної сольмізації З. Кодая | Кузьменко, О. |
2024 | Розвиток почуття ритма на початковому етапі навчання учня -піаніста | Найденко, О. |
2024 | Розвиток творчих здібностей учнів мистецьких шкіл на уроках сольфеджіо та спеціальності | Саморай, А.; Бондаренко, Т. |
2024 | Розспівування як один із найважливіших етапів вокальної роботи | Дяденко, К. |
2017 | Роль музичної освіти в розвитку лідерського потенціалу суспільства | Гнатів, З.Я. |
2022 | Синергетичний підхід до процесу навчання школярів у класах з поглибленим вивченням предметів музичного профілю | Харченко, А.С.; Гончарова, Н.О.; Гордієнко, А.с. |
2024 | Специфiка дiяльностi концертмейстера в роботi з вокалiстам | Герасимюк, Н. |
2024 | Специфіка роботи над синхронним звуковидобуванням в ансамблі домристів | Возняк, В. |
2023 | Сутність сучасної музичної освіти у мистецькій школі | Перекрестова, О.; Стегній, Б. |
2014 | Творча співпраця педагогів вокалу, хореографії та батьків як запорука успішної реалізації соціокультурних проектів | Добропас, Д.С. |
2024 | Творчий розвиток учнів-гітаристів у дитячий музичній школі | Шанько, Є. |
2024 | Транспонування у класі фортепіано | Ганішева, Л. |
2021 | Трансформаційні зміни у вищій музичній освіті Європи: від Неаполітанської консерваторїї до сучасних академій музики | Яременко, Л. |
2014 | Формальні та неформальні ознаки вітчизняної музичної освіти 20-80-их років ХХ століття | Сулаєва, Н.В. |
2024 | Формування вокально-хорових навичок на уроках музики в контексті традицій музичної освіти в Україні | Лелеко, Л. |
2024 | Формування особистості учня-мистецької школи у процесі підготовки та участі у конкурсі | Приходько, Н. |
2024 | Формування первинних навичок гри на вiолончелi | Хан, Л. |
2024 | Формування початкових навичок гри на бандурі учнів мистецьких шкіл | Пустяк, С. |
2023 | Формування професійної культури майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фахової підготовки | Остапенко-Кравчук, А.В. |
2024 | Формування умінь та навичок гри на гітарі в учнів шкіл естетичного виховання | Чопенко, О.; Зімній, Ю. |
2024 | Фундаментальні категорії музичної педагогіки | Місько, В.; Місько, Л. |
2021 | Хоровий спів у позакласній виховній роботі закладу загальної середньої освіти | Лахтадир, І. |
Відображення результатів від 1 до 72 із 72
|