DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми музична освіта

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 72 із 72
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Influența activității lui Eusebie și Gheorghe Mandicevschi asupra dezvoltării educației muzicale și culturii în BucovinaAkatrini, V.; Акатріні, В.М.
2024Баян у контексті сучасної музичної культуриЗахаренко, А.
2021Взаємодія концертмейстера та викладача на індивідуальних музично-практичних заняттяхЛобач, М.М.; Подворна, С.О.; Шкляр, І.М.
2024Використання особистісно-орієнтованого підходу в навчанні грі на акордеоніСобакар, Л.; Асауленко, Т.
2024Використання синтезатора на уроках фортепіаноМалогуб, І.
2024Використання сучасних методик у роботі з учнями ДМШ по класу кларнетаМартиненко, В.
2024Виховання почуття метроритму на уроках музичної грамоти та практичного музикування у молодших класах мистецьких шкілДобровольська, І.
2021Виховний і розвивальний потенціал хорового співуЛевченко, Г.
2014Гедоністичний принцип музичного навчання дошкільників і молодших школярів із використанням музикотерапіїМалашевська, І.А.
2023Деякі аспекти організації і проведення дистанційних індивідуальних занять з музичного інструментуСкиданенко, С.
2024Дитина за роялем – обов`язок чи граЯкубовська, М.; Єременко, Л.
2021Діяльність Миколи Дилецького в контексті музичної освітиПолянська, Г.
2015Досвід становлення музичної освіти Галичини (перша половина ХХ ст.)Філіпчук, Н.О.
2008Європейські традиції в організації освітнього процесу Полтавського училища ІРМТЛитвиненко, А.І.
2018Життєвий і творчий шлях Олени Костянтинівни Наталевич у світлі її спогадівЦебрій, І.В.
2024Застосування цифрових технологій на заняттях з музикиЯнь, Ван; Фенін, Ду
2024Значення авторитету педагога в навчально-виховному процесіІпполітова, Ю.; Сабірова, О.
2014Значення музичного мистецтва й музичної освіти в житті суспільства Стародавнього ЄЦебрій, І.В.
2021Значення роботи над гамами, арпеджіо, вправами, етюдами для розвитку технічних навичок учнівДобробатько, Н.
2024Інновації в музичній освітіКузьмічов, С.; Кузьмічова, І.; Кузьмічова, Д.
2024Історія та розвиток гітарного мистецтва в Україні та світіХоменко, М.; Марусич, Є.
2024Коучинг в роботі викладача музичної школиГринь, Л.; Пономарьова, Н.
2024Методичні рекомендації розвитоку виконавської техніки баяніста / акордеоніста в мистецькій школі (елементарний підрівень)Перчеклій, М.; Перчеклій, С.
2023Мистецько-педагогічна діяльність Григорія Левченка в контексті вітчизняної підготовки вчителів музичного мистецтва останньої чверті ХХ – початку ХХІ століттяСулаєва, Н.В.
2022Музична освіта в епоху цифровізації в Китайській Народній РеспубліціСобченко, Т.М.; Веньлун, Му
2017Музична освіта в Україні: філософсько- праксеологічний підхід як методологічний концепт дослідженняГнатів, З.Я.
2016Музична освіта у братських школах – одна з передумов національно – культурного відродження ХVІІ ст.Трохименко, А.О.
2021Музичний коучинг як чинник особистісного й професійного розвиткуПетренюк, Д.
2021Музичний репертуар як музична інформація. Загальна характеристика нотного видання С. Вовченка «З любов’ю до рідного краю»Ірклієнко, В.С.; Вовченко, С.В..
2024Музично-педагогічна освіта України в другій половині ХХ століттяКозаченко, Ю.
2023Навчання гри на фортепіано людей різного вікуТукало, Р.; Гудзенко, Г.; Водолазова, О.
2023Науково-творчий доробок професора Григорія ЛевченкаКомишан, Ю.В.
2024Ознайомлення з простими музичними формами на уроках сольфеджіо в мистецькій школі на основі української народної пісніВаганова, Г.
2023Організація індивідуальних занять при навчанні гри на шестиструнній гітаріГолишев, І.
2024Основні етапи в навчанні гри на фортепіано: від початкового рівня до майстерностіОльховська, Н.
2024Основні принципи організації самостійної роботи учня-акордеоністаБратанова, Т.; Братанов, В.
2024Особливості музичної освіти Ізраїля: традиції, національні пріоритетиБендікова, С.І.
2021Особливості процесу постановки голосу в народній манері на уроках вокалу в музичній школіДронова, О.
2024Особливості роботи з розвитку вокально-виконавської техніки естрадно-джазового співПотоцька, Ю.
2018Особливості роботи над музичним твором на консультаціях О.К. НаталевичЛебединська, М.О.
2021Підготовка учня-вокаліста до публічних виступів та конкурсних змаганьДовженко, В.
2023Початковий етап гри на музичному інструменті (баян)Кретович, Н.; Зайцева, Н.
2021Початковий етап навчання гри на духових інструментахКовган, О.
2023Робота з дітьми 5-6 років у класі акордеон-баянаБратанова, Т.; Братанов, В
2018Робота з учнями над сонатною формою за конспектами Є.К. Наталевіч (спогади)Горбушкіна, О.В.
2023Робота над музичним твором у класі «фортепіано»Коробко, Т.; Приймак, Л.
2024Робота над музичним твором у класі баяна та акордеонаМішута, Л.
2024Робота над творами великої форми у класі фортепіаноПотоцька, Л.
2018Робота О.К. Наталевич над технічними труднощами в етюдах К.ЧерніКлименко, І.П.
2024Розвиток виконавської техніки баяністів та акордеоністів у музичній школіПодгорна, С.
2024Розвиток вокально-інтонаційних навичок учнів молодших класів на уроках сольфеджіо за допомогою релятивної системи відносної сольмізації З. КодаяКузьменко, О.
2024Розвиток почуття ритма на початковому етапі навчання учня -піаністаНайденко, О.
2024Розвиток творчих здібностей учнів мистецьких шкіл на уроках сольфеджіо та спеціальностіСаморай, А.; Бондаренко, Т.
2024Розспівування як один із найважливіших етапів вокальної роботиДяденко, К.
2017Роль музичної освіти в розвитку лідерського потенціалу суспільстваГнатів, З.Я.
2022Синергетичний підхід до процесу навчання школярів у класах з поглибленим вивченням предметів музичного профілюХарченко, А.С.; Гончарова, Н.О.; Гордієнко, А.с.
2024Специфiка дiяльностi концертмейстера в роботi з вокалiстамГерасимюк, Н.
2024Специфіка роботи над синхронним звуковидобуванням в ансамблі домристівВозняк, В.
2023Сутність сучасної музичної освіти у мистецькій школіПерекрестова, О.; Стегній, Б.
2014Творча співпраця педагогів вокалу, хореографії та батьків як запорука успішної реалізації соціокультурних проектівДобропас, Д.С.
2024Творчий розвиток учнів-гітаристів у дитячий музичній школіШанько, Є.
2024Транспонування у класі фортепіаноГанішева, Л.
2021Трансформаційні зміни у вищій музичній освіті Європи: від Неаполітанської консерваторїї до сучасних академій музикиЯременко, Л.
2014Формальні та неформальні ознаки вітчизняної музичної освіти 20-80-их років ХХ століттяСулаєва, Н.В.
2024Формування вокально-хорових навичок на уроках музики в контексті традицій музичної освіти в УкраїніЛелеко, Л.
2024Формування особистості учня-мистецької школи у процесі підготовки та участі у конкурсіПриходько, Н.
2024Формування первинних навичок гри на вiолончелiХан, Л.
2024Формування початкових навичок гри на бандурі учнів мистецьких шкілПустяк, С.
2023Формування професійної культури майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фахової підготовкиОстапенко-Кравчук, А.В.
2024Формування умінь та навичок гри на гітарі в учнів шкіл естетичного вихованняЧопенко, О.; Зімній, Ю.
2024Фундаментальні категорії музичної педагогікиМісько, В.; Місько, Л.
2021Хоровий спів у позакласній виховній роботі закладу загальної середньої освітиЛахтадир, І.
Відображення результатів від 1 до 72 із 72

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок