DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2014(61-62) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3509

Назва: Гедоністичний принцип музичного навчання дошкільників і молодших школярів із використанням музикотерапії
Автори: Малашевська, І.А.
Ключові слова: ендорфіни
гедонізм
музикотерапія
музична освіта
діти дошкільного та молодшого шкільного віку
гедонія
сугестивний та катарсичний методи
Дата публікації: 2014
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Обґрунтована необхідність застосування гедоністичного принципу у процесі музичного навчання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку на музикотерапевтичній основі. Розглянуто сутність гедонізму, сугестивного та катарсичного методів. Виявлено характер упливу позитивних та негативних переживань на здоров’я та психофізіологічний стан людини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3509
Розташовується у зібраннях:2014(61-62)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Malashevska.pdf198,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок