DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Мистецька освіта в інформаційному суспільстві >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24457
|
Назва: | Музичний коучинг як чинник особистісного й професійного розвитку |
Автори: | Петренюк, Д. |
Ключові слова: | вища освіта коучинг цілі музична освіта |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Вища освіта у сучасних економічних, політичних та соціальних умовах має бути
зорієнтована на позитивне ставлення до студента як до особистості та створення можливостей
для його самореалізації. З іншого боку, готовність майбутніх фахівців-музикантів до
ефективної професійної діяльності залежить від оволодіння ними у процесі навчання у ЗВО новітніми технологіями. Однією з ефективних сучасних технологій навчання є коучинг, який
останнім часом все частіше запроваджується у вищій освіті. Особливістю коучингу у
порівнянні з традиційними педагогічними технологіями є те, що коучинг не вимагає від
студента наслідувати викладача, старанно переймаючи його знання і досвід, а допомагає і
студентові, і самому викладачеві розкрити здібності, внутрішні ресурси для розвитку власної
особистості, виховує готовність до змін. |
Опис: | Петренюк Д. Музичний коучинг як чинник особистісного
й професійного розвитку // Мистецька освіта в інформаційному суспільстві: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (20–21 травня 2021 р.). Полтава : Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2021. С. 115-117. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24457 |
Розташовується у зібраннях: | Мистецька освіта в інформаційному суспільстві
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|