DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Актуалітети формальної та неформальної освіти (3 ч. 2) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26241

Назва: Розвиток вокально-інтонаційних навичок учнів молодших класів на уроках сольфеджіо за допомогою релятивної системи відносної сольмізації З. Кодая
Автори: Кузьменко, О.
Ключові слова: сольфеджіо
сольмізація
музична освіта
релятивна система
учень
розвиток
вокально-інтонаційні навички
урок сольфеджіо
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено музично-педагогічну концепцію угорського композитора, педагога, фольклориста Золтана Кодая, зроблено аналіз релятивної сольмізації, яка сприяє розвитку вокально-інтонаційних навичок, метроритмічного відчуття, музичної пам’яті, творчого мислення та активізації музичних здібностей учнів,обґрунтовано значимість релятивної системи сольмізації для теорії та практики музичної освіти.
Опис: Кузьменко О. Розвиток вокально-інтонаційних навичок учнів молодших класів на уроках сольфеджіо за допомогою релятивної системи відносної сольмізації З. Кодая // Актуалітети формальної та неформальної освіти : збірник матеріалів наукового практикуму «Теоретико-методичні основи мистецького розвитку особистості в контексті педагогічної інноватики» (29.03.2024 р.-05.04.2024 р.) / ред. кол. Н. В. Сулаєва, В. С. Ірклієнко, Н. Ю. Дем’янко; упор. Н. М. Ремезова, В. П. Яковлев. Полтава : Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2024. Вип. 3. Ч. 2. С. 35-38.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26241
Розташовується у зібраннях:Актуалітети формальної та неформальної освіти (3 ч. 2)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
8.pdf243,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок