DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18271

Назва: Трансформаційні зміни у вищій музичній освіті Європи: від Неаполітанської консерваторїї до сучасних академій музики
Автори: Яременко, Л.
Ключові слова: музична освіта
музична освіта Європи
консерваторія
академія музики
Неаполітанська консерваторія
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Трансформація вищої педагогічної освіти у світовому й українському контексті такою ж мірою стосується й мистецької освіти та мистецької педагогіки, складовою частиною якої є музична педагогіка. Взаємодія видів мистецтва і педагогіки породжує такі унікальні феномени, як: мистецька педагогіка, педагогіка мистецтва, арт-педагогіка, музична педагогіка. На це неодноразово вказували такі відомі українські науковці в цій галузі, як О. Рудницька, Г. Ніколаї, О. Михайліченко, М. Лещенко. Якщо в країнах Західної Європи ще в середині ХІІІ століття почала стверджуватися система вищої освіти та один за одним почали відкриватися університети, то система вищої музичної освіти відстала на цілі три століття. У зв’язку з тим, що після тривалих Італійських воєн чомусь саме в Неаполі залишилося найбільше дітей-сиріт і міські магістрати не знали, що з ними робити, в 1537 році за наказом іспанського короля Карла V, який був на той час правителем Неаполю, всіх безпритульних дітей почали збирати в спеціально організовані притулки, де їм мали дати окрім харчування хоча б якусь освіту. Але, зважаючи на те, що кошти на цю освіту були виділені мізерні, навчати їх погодилися лише неаполітанські музиканти, котрі знаходилися також не в кращому матеріальному становищі. Проте вони прийняли умови охороняти сиріт, звідки й пішло слово консерваторія – охороняю, приховую, консервую.
Опис: Яременко Л. Трансформаційні зміни у вищій музичній освіті Європи: від Неаполітанської консерваторїї до сучасних академій музики // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 55-57.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18271
Розташовується у зібраннях:22

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
14.pdf200,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок