DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Актуалітети формальної та неформальної освіти (3 ч. 1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26183
|
Назва: | Виховання почуття метроритму на уроках музичної грамоти та практичного музикування у молодших класах мистецьких шкіл |
Автори: | Добровольська, І. |
Ключові слова: | метроритм метр ритм розмір музична освіта ритмічний малюнок мистецька школа |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У музиці висотні взаємовідношення звуків невіддільні від їх
тимчасової організації і, отже, розвиток інтонаційного слуху та почуття
метроритму мають вестися одночасно. Робота над розвитком почуття
метроритму відбувається впродовж опанування курсу сольфеджіо та у всіх
формах роботи. Але, враховуючи особливості цих різних сторін музичного
слуху, представлена обґрунтована методика для розвитку кожної сторони
окремо. Вона проаналізована та розкрита у відповідному контексті, а також
окреслюються питання, що стосуються оптимальних стратегій навчання та
ефективного формування музичного слуху. Таким чином, презентовано
комплексний підхід до розвитку інтонаційного слуху та почуття метроритму,
де висвітлюється важливість індивідуального підходу та систематичного
тренування для досягнення оптимальних результатів. |
Опис: | Добровольська І. Виховання почуття метроритму на уроках музичної
грамоти та практичного музикування у молодших
класах мистецьких шкіл // Актуалітети формальної та неформальної освіти : збірник матеріалів наукового практикуму «Теоретико-методичні основи мистецького розвитку особистості в контексті педагогічної інноватики» (29.03.2024 р.-05.04.2024 р.) / ред. кол. Н. В. Сулаєва, В. С. Ірклієнко, Н. Ю. Дем’янко; упор. Н. М. Ремезова, В. П. Яковлев. Полтава : Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2024. Вип. 3. Ч. 1. С. 167-171. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26183 |
Розташовується у зібраннях: | Актуалітети формальної та неформальної освіти (3 ч. 1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|