DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми майбутні вчителі

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 29 із 29
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Використання інтерактивних технологій формування педагогічної майстерності під час вивчення дисциплін гуманітарного циклуБодруг, Н.А.
2019Використання художньо-педагогічних технологій – основа інноваційної діяльності майбутніх вчителів образотворчого мистецтваГнидіна, О.В.
2021До питання про екологізацію освітнього середовища в інклюзивних закладахКононова, М.М.
2024Дослідницький підхід у методичній підготовці майбутніх учителів природничих наукГрицай, Н.; Попельницька, О.
2020Драматична творчість як засіб навчання майбутніх учителів початкових класів створювати дидактичну ігрову реальністьЛещенко, М.; Хімчук, Л.
2020Естетизація освітнього середовища педагогічного закладу вищої освіти музейними засобамиКарапузова, Н.Д.; Павленко, Ю.Г.
2019Загальнотеоретичні підходи до побудови моделі підготовки майбутніх учителів – студентів педагогічних спеціальностей до професійної діяльності в умовах нової української школи (НУШ)Гриньова, М.В.; Гриньов, С.Я.; Сас, Н.М.
2020Історичні знання та їх дидактичний потенціал у формуванні професійно-методичної компетентності майбутнього вчителя хіміїЛукашова, Н.І.
2012Науково-методичне забезпечення при підготовці майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до застосування мультимедійних технологійРябуха, А.Ю.
2019Організація освітнього середовища в педагогічному університеті для реалізації реформи «Нова українська школа»Гриньова, В.С.
2022Особливості організації професійної підготовки майбутніх вчителів в умовах воєнних дій УкраїніСтешенко, В.В.; Нестеренко, О.С.
2020Особливості формування мотивації і ціннісних орієнтацій у майбутніх учителів природничих дисциплінСтрижак, С.В.
2018Педагогічні умови формування готовності майбутніх конкуренто-спроможних учителів до науково-дослідницької діяльностіКушнірук, С.А.
2017Підвищення якості підготовки учителів фізичної культури засобами ІнтернетЗайцева, Ю.В.; Стариченко, О.
2023Підготовка майбутніх учителів до реалізації безпечного освітнього середовища молодших школярів в умовах воєнного стануБєляєва, Н.П.
2020Принципи організації педагогічної практики майбутніх учителів фізичної культури та тренерівГолуб, Л.О.; Касьян, Б.Г.
2016Професійна підготовка майбутніх учителів до соціально-педагогічної діяльності: результати експериментального дослідженняБудник, О.Б.
2019Професійна підготовка майбутніх учителів у республіці Польша: аксіологічний підхідБіляковська, О.О.
2018Самоменеджмент як умова професійного зростання майбутнього вчителя природничих дисциплінІщенко, В.І.
2007Самостійна робота студентів як засіб розвитку ініціативи та творчості майбутнього вчителяБілик, В.Г.
2020Студентоцентрований підхід у підготовці майбутнього вчителя хіміїШиян, Н.І.
2022Сутність та структура естетичної культури майбутніх учителів музикиВишневецька, М.В.
2019Сучасний танець у хореографічній підготовці майбутніх учителівЛяшенко, Є.П.; Ляшенко, А.В.
2025Творчо-емоційний аспект у підготовці вчителя-філологаРадько, Г.І.
2023Теоретична підготовка майбутніх вчителів технологій до науково-дослідницької діяльності в закладах вищої освіти УкраїниТитаренко, О.О.
2023Упровадження творчого доробку Григорія Левченка в неформальну освіту майбутніх педагогівІрклієнко, В.С.; Палеха, О.М.
2016Усунення навчальних перевантажень школярів і студентів як вирішальна умова піднесення якості підготовки педагогічних кадрівЛутфуллін, В.С.; Коломієць, О.С.
2020Формування професійної компетентності майбутніх учителів географіїКриловець, М.Г.
2002Формування фахових умінь майбутніх вчителів хореографії засобами українського народного танцюТаранцева, О.О.
Відображення результатів від 1 до 29 із 29

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок