DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2016(1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5537
|
Назва: | Професійна підготовка майбутніх учителів до соціально-педагогічної діяльності: результати експериментального дослідження |
Автори: | Будник, О.Б. |
Ключові слова: | професійна підготовка психолого-педагогічні умови соціально-педагогічна діяльність соціально-психологічна готовність фахівця майбутні вчителі |
Дата публікації: | 2016 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено результати експериментального дослідження
професійної готовності майбутніх учителів до соціально-педагогічної
діяльності, зокрема представлено взаємозв’язки між її складовими з
допомогою кореляційного і факторного аналізу. Автором обґрунтовано
психолого-педагогічні умови ефективної професійної підготовки майбутнього
вчителя до соціально-педагогічної діяльності: цілісність такої підготовки;
поетапне соціально-педагогічне спрямування змісту освіти у вищій школі на
першочергове формування морально-естетичного і соціально-комунікатив-
ного компонентів готовності; посилення уваги до мотиваційного та
когнітивного компонентів готовності студентів до педагогічної взаємодії з
учнями та їхніми батьками (опікунами); гуманізацію професійної підготовки
фахівців; формування в навчальному закладі позитивного соціально-виховного
середовища. |
Опис: | Будник О. Б. Професійна підготовка майбутніх учителів до соціально-педагогічної діяльності: результати експериментального дослідження / О. Б. Будник // Психологія і особистість. – 2016. – № 1 (9). – С. 70–82. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5537 |
Розташовується у зібраннях: | 2016(1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|