|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15943
|
Назва: | Естетизація освітнього середовища педагогічного закладу вищої освіти музейними засобами |
Автори: | Карапузова, Н.Д. Павленко, Ю.Г. |
Ключові слова: | естетизація освітнє середовище педагогічний заклад вищої освіти майбутні вчителі музей засоби музейної комунікації музейно-педагогічна діяльність |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано особливості освітнього середовища у педагогічному закладі вищої освіти, котре естетизоване за допомогою музейних засобів й, водночас, є складником його освітнього процесу. З’ясовано, що естетизація передбачає просторово-предметне наповнення (дизайн аудиторій, використання музейних предметів, самостійних музеїв тощо) та зумовлює гармонізацію соціального оточення. Відмічається, що методичною основою освітнього процесу в музейному середовищі є діалог за трьома напрямами, а саме: прямий діалог студента із музейним педагогом (викладачем), міжособистісний діалог усіх учасників освітнього процесу й «невидимий» діалог майбутнього педагога з музейним предметом. Визначено організаційно-педагогічні умови естетизації освітнього середовища педагогічного ЗВО музейними засобами як дієвого зовнішнього фактору підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх учителів: формування естетично забарвленого музейно-педагогічного середовища, що передбачає цілеспрямоване використання предметно-просторових резервів музеїв різних профілів, особливо педагогічного; внесення музейно-педагогічної складової (із вираженим естетичним наповненням) до змісту усіх видів діяльності студентів (навчальна, наукова, виховна, власне музейна та спеціальна підготовка до використання музеїв у школі); урахування в естетизації освітнього середовища психічних процесів, ставлень і переживань людини, які забезпечують ефективність впливу музейних засобів на розвиток особистості. |
Опис: | Карапузова Н. Д. Естетизація освітнього середовища педагогічного закладу вищої освіти музейними засобами / Н. Д. Карапузова, Ю. Г. Павленко // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. праць / Гол. редактор Г. П. Шевченко. – Вип. 1 (94). – Сєвєродонецьк: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2020. – |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15943 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|