DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(23) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13717
|
Название: | Організація освітнього середовища в педагогічному університеті для реалізації реформи «Нова українська школа» |
Авторы: | Гриньова, В.С. |
Ключевые слова: | майбутні вчителі студент викладач освітнє середовище майбутній учитель педагогічна творчість навчально-виховний процес професіоналізм емоційно сприятливе середовище |
Issue Date: | 2019 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розглядається поняття освітнього середовища як сукупності умов, що впливають на розвиток і формування здібностей, потреб, інтересів, свідомості майбутнього вчителя; воно являє собою комплекс матеріальних чинників, міжособистісних відносин суб'єктів освіти, спеціально організованих психолого-педагогічних умов формування особистості. Емоційно сприятливий стан освітнього середовища визначається сформованістю індивідуального інтелектуального рівня, орієнтований на академічну підготовку, організацію життєдіяльності, стимулювання особистісного розвитку студента. Стан емоційно сприятливого середовища визначається культурними цінностями закладу, його традиціями, позитивним іміджем. |
Описание: | Гриньова В. С. Організація освітнього середовища в педагогічному університеті для реалізації реформи «Нова українська школа» / В. С. Гриньова // Витоки педагогічної майстерності: наук. журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 23. – С. 59-62. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13717 |
Appears in Collections: | 2019(23)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|