|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
27 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15155
|
Назва: | Студентоцентрований підхід у підготовці майбутнього вчителя хімії |
Автори: | Шиян, Н.І. |
Ключові слова: | студентоцентрований підхід майбутні вчителі вчитель хімії |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Основна мета закладу вищої освіти полягає в тому, щоб створити систему навчання, яка б задовольняла освітні потреби кожного здобувача освіти відповідно до його нахилів, інтересів і можливостей, тобто бути студентоцентрованим. Студентоцентрований підхід розглядає здобувача вищої освіти як суб’єкта з власними унікальними інтересами, потребами і досвідом, спроможного бути самостійним і відповідальним учасником освітнього процесу, передбачає взаємоповагу між студентом і викладачем [1, 2].
Пропонований нами підхід, як показав експеримент, відкриває широкі можливості для творчої роботи студентів. На лекціях діяльність студентів не обмежується конспектуванням запропонованої викладачем інформації, адже лекції втрачають свою чисто інформаційну роль. Лекція перестає бути монологом, вона включає в себе діалог. Студент може задавати питання, висловлювати сумніви, які в нього виникли в процесі самостійного опрацювання питань, що винесені на лекцію. Тобто, на лекцію студент приходить, опрацювавши основні питання самостійно. Така форма проведення лекцій дозволяє студентам не записувати для подальшого продумування фрази лектора, а фіксувати в конспекті результат власного процесу мислення. |
Опис: | Шиян Н. І. Студентоцентрований підхід у підготовці майбутнього вчителя хімії / Н. І. Шиян // Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 28-29 травня 2020 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2020. – С. 103-105. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15155 |
Розташовується у зібраннях: | 27 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|