DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра української літератури >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26610

Назва: Творчо-емоційний аспект у підготовці вчителя-філолога
Автори: Радько, Г.І.
Ключові слова: стратегія сталого розвитку
творчо-емоційний аспект
майбутні вчителі
філолог
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): Стратегія сталого розвитку «Україна – 2020» орієнтована була на вектор розвитку, вектор безпеки, вектор відповідальності та вектор гордості. Вектор гордості передбачав забезпечення взаємної поваги та толерантності в суспільстві, гордості за власну державу, її історію, культуру, науку, спорт. У 2030 році Україна вбачалась країною, в якій заліковані рани, спричинені воєнними діями (насправді – війною) на сході України, і яка розвивається за принципом сталого розвитку. 24 лютого 2022 року рф повномасштабно розпочала війну проти України, яка є одним з найбільших потрясінь ХХI століття. Небачена жорстокість, геноцид та екоцид з боку рашистів, неперервне бомбардування українських міст і сіл, катування полонених, викрадення дітей, масове мародерство – далеко не повний перелік злочинів проти людства. Тисячі ! чи мільйон жерт, мільйони переміщених осіб і біженців. Мільйони тих, хто в Україні цілодобово переживають тривоги, стрес та невизначеність завтрашнього дня… Ця війна, як і інші локальні війни по всій планеті дегуманізують соціально- економічний, політичний і культурний розвиток. «Увесь світ, можна сказати, опинився у довготривалій граничній ситуації, і вижити фізично та духовно в цих обставинах – є надзавданням» (Препотенська, 2024, с. 38). Це гранично актуалізує проблему гуманізму, яка загострена, як ніколи раніше, не тільки в національному, а й у загально планетарному плані уцілому і в гуманітаристиці. Першоджерелом розвитку будь-якого суспільства завжди був гуманізм, який є ідеологією людини та її людяності.
Опис: Радько Г. І. Творчо-емоційний аспект у підготовці вчителя-філолога. Гуманність у контексті сталого розвитку: виклики і перспективи : Матер. Міжнар. наук.-практ. конф. (Львів, Україна – Земмерінг, Австрія, 11-14 березня 2025 року). Львів. ЛНУ імені Івана Франка. 2025. С. 299-303
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26610
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Творчо-емоційний аспект.pdf209,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок