|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра української літератури >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26610
|
Назва: | Творчо-емоційний аспект у підготовці вчителя-філолога |
Автори: | Радько, Г.І. |
Ключові слова: | стратегія сталого розвитку творчо-емоційний аспект майбутні вчителі філолог |
Дата публікації: | 2025 |
Короткий огляд (реферат): | Стратегія сталого розвитку «Україна – 2020» орієнтована була на вектор розвитку, вектор безпеки, вектор відповідальності та вектор гордості. Вектор гордості передбачав забезпечення взаємної поваги та толерантності в суспільстві, гордості за власну державу, її історію, культуру, науку, спорт. У 2030 році Україна вбачалась країною, в якій заліковані рани, спричинені воєнними діями (насправді – війною) на сході України, і яка розвивається за принципом сталого розвитку.
24 лютого 2022 року рф повномасштабно розпочала війну проти України, яка є одним з найбільших потрясінь ХХI століття. Небачена жорстокість, геноцид та екоцид з боку рашистів, неперервне бомбардування українських міст і сіл, катування полонених, викрадення дітей, масове мародерство – далеко не повний перелік злочинів проти людства. Тисячі ! чи мільйон
жерт, мільйони переміщених осіб і біженців. Мільйони тих, хто в Україні цілодобово переживають тривоги, стрес та невизначеність завтрашнього дня… Ця війна, як і інші локальні війни по всій планеті дегуманізують соціально- економічний, політичний і культурний розвиток. «Увесь світ, можна сказати, опинився у довготривалій граничній ситуації, і вижити фізично та духовно в цих обставинах – є надзавданням» (Препотенська, 2024, с. 38). Це гранично актуалізує проблему гуманізму, яка загострена, як ніколи раніше, не тільки в національному, а й у загально планетарному плані уцілому і в гуманітаристиці.
Першоджерелом розвитку будь-якого суспільства завжди був гуманізм, який є ідеологією людини та її людяності. |
Опис: | Радько Г. І. Творчо-емоційний аспект у підготовці вчителя-філолога. Гуманність у контексті сталого розвитку: виклики і перспективи : Матер. Міжнар. наук.-практ. конф. (Львів, Україна – Земмерінг, Австрія, 11-14 березня 2025 року). Львів. ЛНУ імені Івана Франка. 2025. С. 299-303 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26610 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|