DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12696

Назва: Усунення навчальних перевантажень школярів і студентів як вирішальна умова піднесення якості підготовки педагогічних кадрів
Автори: Лутфуллін, В.С.
Коломієць, О.С.
Ключові слова: перевантаження
навчальне перевантаження
педагогічні кадри
Беспалько В.П.
майбутні вчителі
загальноосвітня школа
система освіти
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Численними історико-педагогічними та дидактичними дослідженнями встановлено, що найбільшою вадою у визначенні змісту середньої й вищої освіти є навчальні перевантаження. Надмірний обсяг навчального матеріалу суперечить принципу доступності навчання і врешті-решт усій системі дидактичних принципів, що справляє згубний вплив не лише на якість освіти, але також і на стан здоров’я школярів і студентів. Не можна не погодитися з думкою відомого українського педагога М.Д. Ярмаченка про те, що усунення навчальних перевантажень є найактуальнішою проблемою дидактики середньої школи. З великою гостротою стоїть ця проблема і перед вищими навчальними закладами, на що вказували такі видатні науковці минулого, як М.В. Остроградський, М.І. Пирогов, Д.І. Менделєєв, Ж.Л. Бертран, Х. Ортега-і- Гассет , М.О. Крилов, М.М. Крилов.
Опис: Лутфуллін В. С. Усунення навчальних перевантажень школярів і студентів як вирішальна умова піднесення якості підготовки педагогічних кадрів / В. С. Лутфуллін, О. С. Коломієць // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 278-280.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12696
Розташовується у зібраннях:16

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
80.pdf207,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок