|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми навчання
Відображення результатів від 69 до 88 із 293
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2016 | Єдність навчання, виховання та самовиховання при роботі зі студентами | Верещага, Н.В. |
2017 | Життєво-культурологічні смисли творчості професора Оксани Рудницької | Васянович, Г.П. |
2020 | Забезпечення якості підготовки викладача вищої школи до створення і забезпечення мотиваційного компонента для формування пізнавальних інтересів студентів | Калюжний, В.В. |
2012 | Загальна методика навчання географії | Топузов, О.М.; Самойленко, В.М.; Вішнікіна, Л.П. |
2023 | Загальна характеристика застосування інноваційних технологій навчання при формуванні професійної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників оперативно-рятувальної служби цивільного захисту України | Титаренко, В.М. |
2020 | Залежність сприйняття змісту навчання безпеці праці на уроках трудового навчання від індивідуальних особливостей уваги учнів | Іманова, Севіндж Фазаір кизи |
2022 | Залежність сприйняття змісту навчання охороні праці від індивідуальних особливостей уваги учнів | Шніткова, Л.С. |
2011 | Запровадження компетентнісного підходу до навчання фізики у вищій школі | Кузьменко, М.Г.; Рижкова, Т.Ю. |
2022 | Запровадження рівневої диференціації на уроках фізичної культури | Акімова, В.П. |
2017 | Засадничі аспекти дидактичного вчення М. Остроградського | Семеновська, Л.А. |
2019 | Застосування ігрової діяльності як засіб ознайомлення дітей з правилами безпеки в побуті на уроках основ безпеки життєдіяльності | Давиденко, Ю. Г. |
2022 | Застосування інноваційних технологій навчання при формуванні професійної компетентності майбутніх фахівців пожежної безпеки і цивільного захисту | Головач, Л.В. |
2020 | Застосування компетентнісно-орієнтованих завдань як напрям реалізації діяльнісного підходу до навчання географії | Вішнікіна, Л.П.; Галушка, Л.С. |
2022 | Застосування проблемно-ситуативного аналізу у навчанні майбутніх учителів хімії безпекознавству | Куленко, О.А. |
2019 | Застосування технології освітніх проектів у процесі навчання майбутніх дефектологів | Гриньова, М.В.; Кононова, М.М. |
2022 | Зворотній зв'язок як компонент компетентнісно орієнтованого навчання | Петрук, О.М. |
2013 | Зміст понять “переклад” та "усний послідовний переклад" як об’єктів навчання майбутніх перекладачів | Червінко, Є.О. |
2018 | Змішане навчання - тренд сучасної вищої освіти | Процай, Л.П. |
2008 | Значення дидактичних ігор в процесі навчання екології | Скиба, М.М.; Яценко, Л.А. |
2020 | Значення соціально-психологічного клімату навчальної групи закладу вищої освіти в процесі підготовки сучасного фахівця | Пухно, С.В. |
Відображення результатів від 69 до 88 із 293
|