DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2022) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21444
|
Назва: | Зворотній зв'язок як компонент компетентнісно орієнтованого навчання |
Автори: | Петрук, О.М. |
Ключові слова: | компетентнісно орієнтоване навчання зворотній педагогічний зв’язкок навчання |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Термін «зворотній зв'язок» є міждисциплінарним, використовується для
означення процесів у соціальних, біологічних, технічних, економічних та інших
системах, а також у кібернетиці, теорії автоматичного регулювання та
управління тощо і загалом розуміється як відгук, відповідна реакція на певну
дію. Уперше поняття було введено в науковий обіг у галузі кібернетики і
трактувалося як «вплив результату функціонування будь-якої системи на
характер її подальшого функціонування». Очевидно, що зворотній зв'язок є
важливим елементом діяльності будь-якої системи. Одне з центральних місць
він займає й в освіті. |
Опис: | Петрук О. М. Зворотній зв'язок як компонент компетентнісно орієнтованого навчання // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Полтава, 09-10 червня 2022 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 103-105. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21444 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2022)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|