DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра загальної фізики і математики >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3972
|
Назва: | Запровадження компетентнісного підходу до навчання фізики у вищій школі |
Автори: | Кузьменко, М.Г. Рижкова, Т.Ю. |
Ключові слова: | омпетентнісний підхід навчання фізика |
Дата публікації: | 2011 |
Короткий огляд (реферат): | Серед інноваційних педагогічних технологій у сучасній методичній літературі значне місце займає компетентнісний підхід до навчання студентів. Сьогодення вимагає від фахівців уміння вирішувати нестандартні проблеми в умовах, що постійно змінюються. Збільшення наукової складової виробництва і нові вимоги до професійної мобільності вимагають підготовки у вищих закладах освіти висококваліфікованих кадрів з високим рівнем сформованої компетентності, як в області своєї спеціалізації, так і в суміжних областях, пов’язаних із використанням сучасної техніки та реалізацією продукції виробництва. Випускники інженерних факультетів повинні бути готовими до інноваційної інженерної діяльності, до створення нових конкурентоздатних виробів та технологій. Освіта має краще задовольняти потреби людей в співробітництві та самореалізації. Цього можна досягти формуванням компетентності студентів в умовах впровадження Болонської технології навчання та підвищення мобільності освіти. Тому метою нашого дослідження стало визначення основних психолого-педагогічних умов застосування компетентнісного підходу до навчання фізики у вищому аграрному закладі освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3972 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|