DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13681
|
Назва: | Забезпечення якості підготовки викладача вищої школи до створення і забезпечення мотиваційного компонента для формування пізнавальних інтересів студентів |
Автори: | Калюжний, В.В. |
Ключові слова: | підготовка викладача вища школа студент мотивація пізнавальний інтерес навчання студента навчання |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Для забезпечення якості, ефективності, продуктивності інтелектуальності праці
важливо підвищити мотиваційні можливості людини. Найбільш вагомим мотивом у
навчанні студентів є пізнавальний інтерес, який лежить біля підвалин активності й
самостійності. Адже інтерес є не що інше, як емоційно забарвлений інтелектуальний
мотив, вибіркове емоційно-пізнавальне ставлення особистості до предметів, явищ, подій
навколишньої дійсності. Без нього не може сформуватися інтерес до майбутньої
професійної діяльності, зокрема пізнавальний інтерес у студентів, чия робота буде
пов’язана з людьми. Аналіз останніх публікацій засвідчив посилену увагу науковців до розгляду
теоретичних і практичних засад забезпечення якості освіти, підготовці викладача вищої школи до формування у студентів пізнавального інтересу. |
Опис: | Калюжний В. В. Забезпечення якості підготовки викладача вищої школи до створення і забезпечення мотиваційного компонента для формування пізнавальних інтересів студентів / В. В. Калюжний // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 59-62. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13681 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|