DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Психологічні координати розвитку особистості : реалії і перспективи (2020) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15107

Назва: Значення соціально-психологічного клімату навчальної групи закладу вищої освіти в процесі підготовки сучасного фахівця
Автори: Пухно, С.В.
Ключові слова: фахівець
студент
студентська група
навчання
мотивація до навчання
психогогічна атмосфера
психологічний клімат
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Проблеми підготовки сучасного фахівця на сьогодні досить актуальні, оскільки, фактично, щодня, як потреби часу, зростають вимоги до виконання працівником професійних функцій. Відповідно, ефективність підготовки студентів закладів вищої освіти як майбутніх професіоналів стає головним завданням сучасної системи освіти. Відповідно до авторських наукових розвідок, значну роль в цьому процесі займає соціально-психологічний клімат навчальної (академічної) групи, як специфічне утворення, що певним чином характеризує систему міжособистісних відносин і перешкоджає або сприяє ефективності діяльності не лише всієї групи, але і розвитку особистості студента як потенційного фахівця в ході взаємодії з іншими її членами.
Опис: Пухно С. В. Значення соціально-психологічного клімату навчальної групи закладу вищої освіти в процесі підготовки сучасного фахівця / С. В. Пухно // Психологічні координати розвитку особистості : реалії і перспективи : збірник наук. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. (27-28 квітня 2020 р., м. Полтава). - Полтава, 2020. – C. 134-136.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15107
Розташовується у зібраннях:Психологічні координати розвитку особистості : реалії і перспективи (2020)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
39.pdf152,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок