DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Фізичного виховання та спорту >
Кафедра теоретико-методичних основ викладання спортивних дисциплін >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Новітні теоретико-методичні й методологічні засади розвитку фізичного виховання і спорту >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19108

Назва: Запровадження рівневої диференціації на уроках фізичної культури
Автори: Акімова, В.П.
Ключові слова: навчання
диференційований підхід
диференційований підхід у навчанні
урок фізичної культури
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Диференційований підхід у навчанні – це створення необхідних умов навчання для різних шкіл, класів, груп з метою обліку особливостей їх контингенту за допомогою вживання комплексу педагогічних, методичних, психолого-педагогічних і організаційно-управлінських заходів, що забезпечують навчання в гомогенних групах. Переваги диференційованого підходу до навчання в своїх працях охарактеризували видатні вчені й педагоги, а саме: І. Зязюн, В. Єднак, І. Муравов, Ю. Новицький, В. Сухомлинський, К. Ушинський, Ж. Холодов та ін. У наукових дослідженнях сучасних фахівців розглядається диференціація змісту, методів та засобів навчання: В. Ареф’єва, І. Бондар, Л. Дворецького, Т. Должикова, Т. Круцевич, А. Кузьменко, Т. Куліш, Т. Петровської, А. Фурмана.
Опис: Акімова В. П. Запровадження рівневої диференціації на уроках фізичної культури // Новітні теоретико-методичні й методологічні засади розвитку фізичного виховання і спорту : матеріали регіональної науково-практичної онлайн-конференції. Полтава : Сімон, 2022.- С. 4-6.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19108
Розташовується у зібраннях:Новітні теоретико-методичні й методологічні засади розвитку фізичного виховання і спорту

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
1.pdf278,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок