DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Безпека життя і діяльності людини: теорія та практика (2022) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19399

Назва: Залежність сприйняття змісту навчання охороні праці від індивідуальних особливостей уваги учнів
Автори: Шніткова, Л.С.
Ключові слова: зміст навчання
охорона праці
навчання
сприйняття
увага
запам’ятовування
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті аналізується залежність сприйняття змісту навчання охороні праці від індивідуальних особливостей уваги учнів. Аналізується методика найбільш повно включити розумові процеси сприйняття, осмислення, запам’ятовування інформації інструктованим у процесі аналізу ключових небезпечних факторів професійної діяльності. Вибірковість індивідуального сприйняття вимог охорони праці до безпечного виконання трудових процесів може бути пояснена його залежністю від рівня уваги учнів, яка характеризується спрямованістю і зосередженістю свідомості на певних вимогах при одночасному відволіканні від інших. Саме в увазі проявляється вибірковість свідомості.
Опис: Шніткова Л. С. Залежність сприйняття змісту навчання охороні праці від індивідуальних особливостей уваги учнів // Безпека життя і діяльності людини: теорія та практика : зб. наук. пр. всеукр. наук.-практ. конф., присвяченої Всесвітнім Дням цивільної оборони та охорони праці. (Полтава, 28 квіт. 2022 р.) / під ред.: В. П. Титаренко, О. В. Кудря. Полтава : ПНПУ, 2022. С. 219-222.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19399
Розташовується у зібраннях:Безпека життя і діяльності людини: теорія та практика (2022)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
84.pdf516,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок