DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Безпека життя і діяльності людини: теорія та практика (2022) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19399

Название: Залежність сприйняття змісту навчання охороні праці від індивідуальних особливостей уваги учнів
Авторы: Шніткова, Л.С.
Ключевые слова: зміст навчання
охорона праці
навчання
сприйняття
увага
запам’ятовування
Issue Date: 2022
Краткий осмотр (реферат): У статті аналізується залежність сприйняття змісту навчання охороні праці від індивідуальних особливостей уваги учнів. Аналізується методика найбільш повно включити розумові процеси сприйняття, осмислення, запам’ятовування інформації інструктованим у процесі аналізу ключових небезпечних факторів професійної діяльності. Вибірковість індивідуального сприйняття вимог охорони праці до безпечного виконання трудових процесів може бути пояснена його залежністю від рівня уваги учнів, яка характеризується спрямованістю і зосередженістю свідомості на певних вимогах при одночасному відволіканні від інших. Саме в увазі проявляється вибірковість свідомості.
Описание: Шніткова Л. С. Залежність сприйняття змісту навчання охороні праці від індивідуальних особливостей уваги учнів // Безпека життя і діяльності людини: теорія та практика : зб. наук. пр. всеукр. наук.-практ. конф., присвяченої Всесвітнім Дням цивільної оборони та охорони праці. (Полтава, 28 квіт. 2022 р.) / під ред.: В. П. Титаренко, О. В. Кудря. Полтава : ПНПУ, 2022. С. 219-222.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19399
Appears in Collections:Безпека життя і діяльності людини: теорія та практика (2022)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
84.pdf516,73 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback