DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2022(29) >

Перегляд зібрання "2022(29)" за групою - Заголовки

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 20 із 40
 далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Components of graphic training concept for future mechanical engineersБойко, В.А.; Boiko, V.
2022The problem of selecting and structuring of educational material in english when teaching students of technical specialitiesPonomarenko, N.; Ponomarenko, V.; Neustroieva, G.; Timchenko, G.
2022Towards establishing a conceptual framework for crossdisciplinary approach to case studies in continuing professional development of university lecturersBorm, J.; Grynova, M.; Lunyova, T.; Kohut, I.; Гриньова, М.В.; Луньова, Т.В.; Когут, І.В.
2022Аспекти формування критичності мислення майбутніх учителів математики в процесі вивчення фахово-орієнтованих дисциплінКоваленко, О.В.; Москаленко, О.А.; Москаленко, Ю.Д.; Черкаська, Л.П.
2022Візуалізація самостійної роботи студентів-юристів в умовах змішаного навчанняСокіл, А.А.
2022Дидактичний потенціал формувального оцінювання як інструменту професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчанняДаниско, О.В.
2022Дослідно-експериментальна перевірка ефективності моделі поетапної підготовки майбутнього вчителя до формування громадянської відповідальності учнів основної школиВолик, І.А.
2022Еволюція ідей освіти для сталого розвиткуІльченко, В.Р.; Гуз, К.Ж.
2022Етична компетентність-базова складова професійності педагогаКучай, Т.П.; Кучай, О.В.; Рокосовик, Н.В.; Зорочкіна, Т.С.
2022Застосування географічних інформаційних систем у підготовці майбутніх вчителів географіїФедій, О.А.; Вішнікіна, Л.П.; Шуканова, А.А.
2022Інновації у викладанні працеохоронної діяльності та безпекознавства в умовах пандемії COVID-19Кудря, О.В.
2022Інформатично-технологічна компетентність як структуроутворюючий компонент підготовки фахівців лісового господарстваГриньова, М.В.
2022Метод проєктів у вивченні дисципліни «основи антропології, біології та генетики людини»: формування професійних компетентностей майбутніх учителів біології та основ здоров’яЮсипіва, Т.І.
2022Методичні та дидактичні основи лабораторного практикуму з хімічних дисциплінТкачук, Г.С.
2022Міжнародний досвід реалізації інклюзивної освіти на прикладі країн ЄвропиГреба, І.З.; Леврінц, М.І.
2022Модель моніторингу якості вищої освіти в УкраїніОсередчук, О.А.
2022На шляху до навчання у цифровому просторі: підготовка вчителів та державних службовців у системі освіти дорослихБодик, О.П.; Шереда, Г.В.; Салагуб, Л.І.
2022Новаторський педагогічний менеджмент як освітня теорія і практикаБабенко, І.В.; Школяр, С.П.; Дзекун, Ю.О.
2022Олександр Твердохлєбов - історик, етнограф, літератор, педагогМіщенко, Л.В.
2022Особливості використання інноваційних технологій при викладанні біології у 7 класах закладів загальної середньої освітиКофан, І.М.
Відображення результатів від 1 до 20 із 40
 далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок