DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2022(29) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19319
|
Назва: | Метод проєктів у вивченні дисципліни «основи антропології, біології та генетики людини»: формування професійних компетентностей майбутніх учителів біології та основ здоров’я |
Автори: | Юсипіва, Т.І. |
Ключові слова: | загальні та спеціальні компетентності вчителя біології та здоров’я людини професійна підготовка здобувачі вищої освіти метод проєктів клініко-генеалогічний метод генетика людини |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито методичні аспекти застосування проєктної технології для опанування студентами
спеціальності 014. Середня освіта програмового матеріалу дисципліни «Основи антропології, біології та
генетики людини». Показано, що розробка проєкту «Складання та аналіз власного родоводу» є засобом
формування професійних компетентностей майбутніх учителів у галузі генетики людини. Постановка проблеми в загальному вигляді та вказівка на її зв’язок із важливими науковими та
практичними завданнями. Формування професійних компетентностей майбутніх учителів біології –
нагальна проблема фахової підготовки вчителя (Мельниченко, 2017, с. 193). Програмовий матеріал з
біології 9-го класу за темами «Збереження та реалізація спадкової інформації» і «Закономірності
успадкування ознак» передбачає формування у школярів відповідального ставлення до планування сім’ї,
виконання ними проєктів зі складання родоводів й проведення розрахунків для аналізу успадкування
окремих ознак у родині, усвідомлення учнями важливості генетичного консультування для народження
здорових дітей, необхідності застосування різноманітних методів діагностики для прогнозування
здоров’я нащадків у разі генетичного ризику. Відтак вчитель біології та здоров’я людини має бути
компетентним у цих питаннях (Юсипіва, 2021). |
Опис: | Юсипіва Т. І. Метод проєктів у вивченні дисципліни «основи антропології,
біології та генетики людини»: формування професійних
компетентностей майбутніх учителів біології та основ здоров’я // Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Випуск 29. С. 240-248. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19319 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(29)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|