DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2022(29) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19276
|
Назва: | Новаторський педагогічний менеджмент як освітня теорія і практика |
Автори: | Бабенко, І.В. Школяр, С.П. Дзекун, Ю.О. |
Ключові слова: | педагогічний менеджмент новаторство педагогічні інновації інноваційна діяльність новаторський педагогічний менеджмент |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається новаторський педагогічний менеджмент як засіб переведення педагогічних систем
у якісно новий стан, як знаряддя побудови нового, більш благополучного та розвиненого суспільства в цілому.
Викладено основні зміни, які необхідно зробити кожному менеджеру, якщо він хоче, щоб його заклад освіти
зміг повністю реалізувати свої можливості. Сучасна вітчизняна освіта перебуває у процесі динамічних змін, внаслідок
чого інтеграція процесу та результатів праці учасників освітнього процесу, вплив зовнішніх та
внутрішніх факторів на ефективність роботи закладу освіти набувають усе більшого значення у
вирішенні проблеми якості освіти. Змінюється система взаємодії всіх учасників освітнього процесу, а це
вимагає від педагогів, і в першу чергу від керівників, осмислення всіх нововведень і перетворень, що
зумовлює формування нового бачення системи управління закладом освіти з погляду його ефективності,
інноваційності та конкурентоспроможності. |
Опис: | Бабенко І. В., Школяр С. П., Дзекун Ю. О. Новаторський педагогічний менеджмент як освітня теорія і практика // Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Випуск 29. С. 5-9. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19276 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(29)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|