DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2022(29) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19295

Название: Аспекти формування критичності мислення майбутніх учителів математики в процесі вивчення фахово-орієнтованих дисциплін
Авторы: Коваленко, О.В.
Москаленко, О.А.
Москаленко, Ю.Д.
Черкаська, Л.П.
Ключевые слова: критичне мислення
критичність мислення
рефлексія
фахово-орієнтовані дисципліни
майбутній вчитель математики
Issue Date: 2022
Краткий осмотр (реферат): У статті обґрунтовується необхідність розвитку критичного мислення як важливої характеристики, що забезпечує розвиток аналітичних і рефлексивних здібностей майбутніх учителів математики. Закцентовано увагу на аспектах формування критичності мислення в процесі вивчення фахово-орієнтованих дисциплін. Освіта, як один із визначальних чинників соціального й економічного прогресу, належить до тих сфер людської діяльності, що швидко розвиваються. Суспільство дедалі більше стає не лише зацікавленим, але й залежним від рівня розвитку людського потенціалу, адже його найважливішою цінністю й основним капіталом є людина, яка здатна адекватно оцінювати нові обставини та формувати стратегію подолання проблем, що виникають.
Описание: Коваленко О. В., Москаленко О. А., Москаленко Ю. Д.. Черкаська Л. П. Аспекти формування критичності мислення майбутніх учителів математики в процесі вивчення фахово-орієнтованих дисциплін // Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Випуск 29. С. 122-127.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19295
Appears in Collections:2022(29)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
19.pdf573,14 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback