DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2022(29) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19295
|
Назва: | Аспекти формування критичності мислення майбутніх учителів математики в процесі вивчення фахово-орієнтованих дисциплін |
Автори: | Коваленко, О.Вол. Москаленко, О.А. Москаленко, Ю.Д. Черкаська, Л.П. |
Ключові слова: | критичне мислення критичність мислення рефлексія фахово-орієнтовані дисципліни майбутній вчитель математики |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовується необхідність розвитку критичного мислення як важливої
характеристики, що забезпечує розвиток аналітичних і рефлексивних здібностей майбутніх
учителів математики. Закцентовано увагу на аспектах формування критичності мислення в
процесі вивчення фахово-орієнтованих дисциплін. Освіта, як один із визначальних чинників соціального й економічного прогресу,
належить до тих сфер людської діяльності, що швидко розвиваються. Суспільство дедалі більше стає не
лише зацікавленим, але й залежним від рівня розвитку людського потенціалу, адже його найважливішою
цінністю й основним капіталом є людина, яка здатна адекватно оцінювати нові обставини та формувати
стратегію подолання проблем, що виникають. |
Опис: | Коваленко О. В., Москаленко О. А., Москаленко Ю. Д.. Черкаська Л. П. Аспекти формування критичності мислення майбутніх учителів
математики в процесі вивчення фахово-орієнтованих дисциплін // Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Випуск 29. С. 122-127. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19295 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(29)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|