DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2022(29) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19294

Название: Еволюція ідей освіти для сталого розвитку
Авторы: Ільченко, В.Р.
Гуз, К.Ж.
Ключевые слова: сталий розвиток
освіта для сталого розвитку
інтеграція
фундаменталізація
соціоприроднича освіта
Issue Date: 2022
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена вивченню еволюції ідей освіти для сталого розвитку. Окрема увага приділена педагогічній технології «Довкілля» як варіанта ОСР. Авторами проаналізовано досягнення моделі освіти для сталого розвитку суспільства та вказати напрям удосконалення моделі відповідно до нового стандарту освіти. Освіта для сталого розвитку – альтернатива до традиційної освіти. Вона відзначається цілісністю змісту та сучасним підходом до організації навчального процесу. Цей підхід включає переорієнтацію навчання з передачі інформації на технологію формування в учнів життєствердного образу світу, в кінцевому рахунку – життєствердної моделі світу і сталого розвитку суспільства. Життєствердний образ світу має формуватися в учнів одночасно із здатністю їх взаємодіяти з об’єктами довкілля відповідно до принципу соціоприродної справедливості. Згідно цього принципу всі природні системи, в тому числі і соціосистема, мають право на сучасне і майбутнє життя.
Описание: Ільченко В. Р., Гуз К. Ж. Еволюція ідей освіти для сталого розвитку // Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Випуск 29. С. 117-122.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19294
Appears in Collections:2022(29)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
18.pdf510,78 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback