DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми вивчення біології

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 28 до 47 із 75
< назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Кімнатн рослини як об’єкт експериментально дослідницької роботи школярів з біологіїГомля, Л.М.; Буцька, М.О.
2015Малознайома Тладіанта Сумнівна як ботанічний об'єкт дослідження школярівПивовар, Н.М.; Хілінська, Т.В.
2013Метод проектів як інструмент розвитку та поглиблення навчально-пізнавальної діяльності учнів під час вивчення біології в школіЖгут, О.А.; Чернобровкіна, Л.В.
2021Методика вивчення розділу "Біорізноманніття" на уроках хімії в умовах інтегрованого курсу "Природничі науки" в 10 класіДенисюк, Н.В.
2013Методичні аспекти вивчення голонасінних в шкільному курсі біологіїГомля, Л.М.; Ганіч, Д.В.
2013Методичні аспекти вивчення родини Розові в позаурочній та позакласній роботіГапон, С.В.; Куча, О.В.
2021Методичні аспекти вивчення фіторізноманітності Ковпаківського лісопарку (Полтавський рн, Полтавська обл.) у шкільному курсі біологіїГапон, С.В.; Олефір, І.П.
2014Методичні можливості вивчення ряду лускокрилих в шкільному курсі біологіїБажан, А.Г.; Касьянова, В.О.
2014Методичні підходи до формування біологічних понять в учнів вищих професійних училищШмаровоз, І.Я.
2021Міжпредметні зв'язки як засіб формування ключових компетентностей та системних знань з біології та здоров'я людиниЗайцева, І.О.; Козлова, І.С.
2011Можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні хімії та біологіїСубботіна, Н.І.; Резнікова, Л.Ч.
2014Мотиваційний компонент уроку у змісті методичної підготовки учителя біологіїНестеренко, М.С.; Цуруль, О.А.
2022Навчальні ігри на уроках біології як засіб активізації пізнавальної діяльності учнівЛяшик, Я.О.
2020Наукове дослідження як ключова складова підготовки біологівМороз, О.Ф.; Довбинчук, Т.В.; Жолос, О.С.
2013Нетрадиційний урок як складова дидактосервісу з шкільного курсу біологіїЯланська, С.П.; Шрамко, А.Ю.
2012Організаційно-педагогічні аспекти формування пізнавального інтересу при вивченні лікарських рослин у шкільному курсі "Біологія 7-11"Оніпко, В.В.; Шульга, І.А.
2013Організація проектної діяльності учнів на шкільній навчально-дослідній ділянці у процесі вивчення біологіїДядечко, М.Г.; Оніпко, В.В.
2020Основні шляхи ознайомлення учнів з охоронюваною флорою при вивченні біології в школіЗапорожець, В.К.
2012Особливості вивчення молюсків на заняттях гуртка "Юний малаколог"Закалюжний, В.М.; Мартинець, Н.В.
2013Особливості вивчення фіторізноманіття соснового лісу в шкільному курсі біологіїГапон, С.В.; Телевна, А.Ю.
Відображення результатів від 28 до 47 із 75
< назад   далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок