DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
19 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8889

Назва: Організаційно-педагогічні аспекти формування пізнавального інтересу при вивченні лікарських рослин у шкільному курсі "Біологія 7-11"
Автори: Оніпко, В.В.
Шульга, І.А.
Ключові слова: вивчення біології
шкільний курс біології
навчальна діяльність школярів
вивчення лікарських рослин
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): Одним із шляхів стимулювання пізнавального інтересу учнів є комплексне використання на уроках засобів навчання, в тому числі натуральних об’єктів. Учні краще сприймають ті натуральні об’єкти, які тримають в своїх руках та бачать навколо. Серед природних ботанічних об`єктів на особливу увагу заслуговують рослини, що мають лікувальні властивості. При вивченні рослинного світу необхідно звертати увагу на культивовані лікарські рослини, які мають велике значення у житті людини.
Опис: Оніпко В. В. Організаційно-педагогічні аспекти формування пізнавального інтересу при вивченні лікарських рослин у шкільному курсі "Біологія 7-11" / В. В. Оніпко, І. А. Шульга // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XІX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 17-18 травня 2012 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2012. – С. 323-325.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8889
Розташовується у зібраннях:19 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
161.pdf102,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок