DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
27 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15382
|
Назва: | Основні шляхи ознайомлення учнів з охоронюваною флорою при вивченні біології в школі |
Автори: | Запорожець, В.К. |
Ключові слова: | учні флора вивчення біології школа |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Збереження фітобіорізноманіття є одним з найактуальніших завдань сучасності. Порушення рівноваги в системі «природа-людина» призводить до тотального знищення багатьох видів рослин та тварин. Саме тому основною діяльністю вчителя біології є інформування учнів про стан та основні загрози існуванню охоронюваних видів рослин та вироблення ними екологічного світогляду. Воно реалізується в ході вивчення теоретичного навчального матеріалу на уроках, при проведенні лабораторно-практичних робіт, засідань наукових гуртків, екскурсій тощо. Одним з важливих аспектів набуття учнями таких знань є ознайомлення їх з охоронюваною флорою [4].
Аналіз календарних планувань з біології в середній школі, а також програм з поглибленим вивченням біології, говорить про те, що знання про рідкісні рослини і зникаючі рослини учні набувають у ході вивчення ботаніки (розділ Покритонасінні та їх характеристика) та загальної біології (розділ Надорганізменні системи) [1, 2]. Згідно вимог програми учні повинні знати рідкісні рослини свого регіону, України, природоохоронні території, їх роль у збереженні біорізноманіття, рівноваги у біосфері [3]. На нашу думку, такий об’єм знань про рідкісні і зникаючі рослини є недостатнім. Не акцентується увага на зникаючі та регіонально-рідкісні рослини. Тому в нашій роботі ми пропонуємо деякі шляхи глибшого ознайомлення учнів з охоронюваною флорою. |
Опис: | Запорожець В. К. Основні шляхи ознайомлення учнів з охоронюваною флорою при вивченні біології в школі / В. К. Запорожець // Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 28-29 травня 2020 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2020. – С. 213-214. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15382 |
Розташовується у зібраннях: | 27 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|