DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми Нова українська школа

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 37 до 56 із 142
< назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Ігрові технології на уроках мистецтва в Новій українській школіВовк, Д.
2024Ігрові технології як засіб реалізації компетентнісного підходу в навчанні фізичної культури в новій українській школіЗабашта, С.А.
2019Індивідуальне оцінювання в інклюзивному класі за допомогою технології портфоліоТопчій, Н.М.
2020Інноваційні методи навчання молодших школярів з особливими освітніми потребамиМатвеєва, Н.О.
2021Інноваційні технології викладання курсу «педагогіка початкової освіти» у світлі концептуальних ідей Нової української школиМірошніченко, Т.В.
2019Інноваційні технології навчання у контексті реалізації концепції «Нова українська школа»Стрельніков, В.Ю.
2020Інституалізація ідей та дидактичних моделей підготовки творчого учителя-майстра, професіонала в українській педагогічній традиції на зламі ХХ –ХХІ ст.Гузій, Н.В.
2019Інструменти формувального оцінювання в освітньому процесіБуйдіна, О.О.
2022Історичний контекст проблеми єдності теорії і практики у підготовці вчителяІльченко, О.Ю.
2019Компаративний аналіз освітньо-виховних процесів "Старої" та "Нової" української школи в контексті новітніх суспільних змінГорда, К.
2018Компетентністний підхід у сучасній здоров'язберігаючій освітіВоробйова, О.М.; Хлібкевич, С.Б.
2022Концепція театралізації (драматизації) в методиці системного використання засобів акторського мистецтва в трудовому навчанні учнівКолісник, Є.; Цина, А.Ю.
2022Медійна грамотність педагога як потенціал розвитку Нової української школиЧервінська, І.Б.; Червінський, А.І.; Никорак, Я.Я.
2020Методичні орієнтири навчання хімії у Новій українській школіДворовенко, С.Є,
2024Методичні особливості використання інноваційних форм рухової активності у новій українській школіМарюхна, В.Ю.
2018Мистецтво в контексті становлення Нової української школиМужикова, І.М.
2021Моделі підготовки майбутнього вчителя до Нової української школи: теорія і практикаБабенко, І.В.; Барбінов, В.В.; Барбінова, А.В.; Большая, О.В.; Величко, Р.М.; Гриженко, В.В.; Гриньова, М.В.; Гриньова, В.С.; Гриньов, С.Я.; Губарь, О.Г.; Гурська, О.В.; Дяченко-Богун, М.М.; Жамардій, В.О.; Жданова-Неділько, О.Г.; Кононец, Н.В.; Люлька, Г.А.; Масовець, Д.Б.; Новописьменний, С.А.; Пивовар, Н.М.; Сагайдак, В.Р.; Сас, Н.М.; Ткаченко, А.В.; Харченко, О.В.; Чернецька, В.В.
2022Мотивований учитель Нової української школи в руслі авангарду суспільних змінІльченко, О.Ю.
2021Національно-патріотичне виховання – важлива складова роботи учителя Нової української школиНагай, А.
2021Національно-патріотичне виховання школярів в Новій українській школіВеличко, Р.М.; Гриньова, В.С.
Відображення результатів від 37 до 56 із 142
< назад   далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок